The Pole Society este un startup care oferă posibilitatea de a livra reclame pe ecranele digitale din oraș, direct din aplicația mobilă sau de pe desktop. În momentul de față activ în București pe 32 de panouri publicitare și 20 de ecrane din Centrul Vechi, The Pole Society vrea să se extindă și spre alte țări, zona arabă fiind una dintre ținte.

În momentul de față, The Pole Society Engage este platforma oferită de startup-ul românesc, care se promovează drept Facebook pentru online advertising.

Acceleratorul Techstars Dubai face parte din rețeaua globală Techstars și este realizat în parteneriat cu GINCO. Programul a fost anunțat în vara anului trecut și primul batch de startup-uri a fost acceptat la începutul acestui an.

În momentul când un startup intră în Techstars, primește o notă convertibilă de 100.000 de dolari și 20.000 de dolari pentru un procent de 6%. Startup-urile primesc birouri și conexiuni cu toată rețeaua de antreprenori, investitori și mentori a Techstars din toată lumea, tocmai pentru a crește afacerea.

Un alt startup românesc, TypingDNA, a fost acceptat la Techstars New York. Detalii aici.

Alt startup (aproape)românesc care a fost la o ediție Techstars a fost Planable, la ediția din Londra. Detalii ai în acest articol.

La prima ediție din Dubai au fost acceptate 10 startup-uri, unul singur din România, The Pole Society. Compania a fost fondată în 2012, iar printre clienți au fost Nespresso, Vodafone, IQOS, Coca-Cola și H&M.

The Pole Society îi are drept cofondatori pe Bogdan Savonea, Matei Psatta, Dan Florea, Abdel Bendaoua.

Eye catching billboard - Leo Burnett & Starcom MediaVest Group Romania & The Pole Society for Fashion House from The Pole Society on Vimeo.