Cea mai importantă funcționalitate adăugată platformei bancare inteligente lansată de către BCR este deschiderea unui cont 100% online. Peste 75% dintre utilizatorii activit utilizează versiunea mobile, în timp ce numărul tranzacțiilor digitale a crescut cu 60% față de trimestrul 4 al anului 2018.

Astăzi, BCR are peste 1,4 milioane de utilizatori activi de servicii digitale, conform unui comunicat de presă emis de către banca, scrie wall-street.ro.

„George a fost proiectat de hubul de inovație de la Viena al Erste Group, cu aportul a 10-12 tineri IT-iști români. Înainte de George am lucrat la o aplicație care le dădea posibilitatea oamenilor să vadă soldul conturilor fără a se loga în mobile banking, deoarece datele ne arătau că la fiecare 100 de logari în aplicație, clienții făceau doar 5 tranzacții. Deci, de 95 de ori introduceau username și parolă doar că să vadă câți bani au în cont. La George am început să lucrăm în 2012 și pentru că am vrut să facem ceva diferit una dintre condiții, pe lângă mâna liberă în alegerea oamenilor și finanțarea, a fost să ni se dea posibilitatea de a lucra la dezvoltarea produsului timp de 3 ani fără interferențe din partea băncii. În 2015, George a fost lansat cu succes în Austria", declara Maurizio Poletto, Creative Manager and Managing Director George Labs, anul trecut.

Banca Comercială Română (BCR) raportează un profit net de 267,9 milioane de lei (56,6 milioane de euro) în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 6% față de perioada similară din 2018. Într-un raport emis de către Erste, acționarul majoritar al grupului BCR, impactul taxei pe active în anul 2019 va fi de 20 de milioane de euro