Eventbrite intenționează să se listeze la bursa din New York, cu simbolul EB. Compania și-a propus să pună în vânzare acțiuni în valoare de 200 de milioane de dolari. Investiția ar putea fi folosită pentru a acoperi cele aproape 39 de milioane de dolari pierderi ale companiei în 2017, deși veniturile au crescut cu 51%, la peste 200 de milioane de dolari, remarcă cei de la TechCrunch.

Eventbrite generează venituri din taxarea companiilor pentru biletele pe care oamenii le cumpără la evenimente. Aceasta ar fi cea mai recentă companie de tehnologie care intră pe bursă, după alți jucători majori din piață, ca Spotify și Dropbox. Eventbrite a achiziționat anul trecut platforma Ticketfly de la Pandora, în urma unei tranzacții care a depășit 200 de milioane de dolari.

Deși Eventbrite este pe piață de peste un deceniu, afacerile competitorilor - cum ar fi Ticketmaster, StubHub sau Live Nation - merg mult mai bine, acesta din urmă înregistrând venituri de peste 10 miliarde de dolari. Nici companiile din altă nișă nu fac lucrurile mai simple, ba dimpotrivă. Facebook a anunțat recent o serie de instrumente noi prin care ajută afacerile mici să interacționeze cu clienții, inclusiv vânzarea de bilete direct pe platformă.

De când a intrat pe piață, în 2006, Eventbrite a primit peste 330 de milioane de dolari, inclusiv un împrumut de 1,5 milioane de dolari într-o rundă la care au participat inclusiv fondurile Tiger Global, Sequoia Capital și DAG Ventures.

Foto credit: accelevents.com