„Noile cursuri premium reprezintă o oportunitate unică pentru profesioniștii din România să treacă la următorul nivel în carieră. Conceptul a fost crearea unui VIP corner, în care oameni cu vastă experiență în domeniile în care activează pot găsi cursuri interactive și practice, susținute de experți de top, de la cele mai mari companii internaționale. De asemenea, este gândit ca un sistem de networking global, deoarece participanții pot căpăta o viziune mai amplă asupra domeniului în care activează, prin interacțiunea cu profesioniștii din alte țări”, a declarat Raluca Neagu, CEO Skillab România.

Skillab s-a lansat pe piața locală în urmă cu aproximativ un an, perioadă în care a evoluat peste așteptările inițiale. La șase luni de la lansarea primului curs standard, compania are deja 20 de cursuri lansate, peste 1000 de cursanți și pregătește lunar minim cinci cursuri noi.

Astfel, având în vedere deschiderea cu care a fost primit Skillab pe piața din România, reprezentanții companiei au decis să își extindă business-ul și să vizeze o altă piață puțin explorată.

Noile cursuri premium se adresează profesioniștilor din România cu o bogată expertiză în domeniul de activitate, ce sunt în căutarea unei experiențe educaționale noi, inedite, creată special pentru nevoile lor.

Cursurile premium sunt susținute în limba engleză și aduc o nouă perspectivă de învățare, bazată pe 70% practică și studii de caz, alături de 30% teorie.

„Dacă partea teoretică din orice domeniu poate fi obținută din diferite surse, ceea ce face cu adevărat diferența în asimilarea informației și în dezvoltarea profesională este partea practică, cu atât mai valoroasă dacă vine de la specialiști care s-au confruntat cu majoritatea provocărilor posibile. Astfel, cursurile premium sunt susținute de experți top-level, lectori din companii de top din SUA, cunoscute la nivel internațional, pregătiți să transpună într-un curs nu doar informații teoretice, ci și experiența lor practică și studii de caz relevante”, a declarat Raluca Neagu, CEO Skillab.

La noile cursuri premium vor participa și specialiști din Ucraina, Ungaria, Cehia, Polonia și Turcia, iar lectorul va avea invitați cu profil similar, care își vor împărtăși experiența în domeniul vizat.

Primele cursuri premium lansate pe piața locală sunt: „Product Management”, susținut de Manish Sirdeshmukh, Director for Product Management în cadrul Netflix și „Brand Management”, susținut de Gerry Randolph, Global Marketing Lead în cadrul Spotify.

Întrucât se va ține cont atât de fusul orar din fiecare țară participantă, orele de început ale cursurilor vor varia între între 16-18, iar fiecare sesiune va dura 75 de minute. De asemenea, participanții vor beneficia și de 30 de minute înaintea fiecărui curs pentru „office hours” cu lectorul. Acestea vor avea maxim cinci studenți, astfel încât lectorul să poată adresa punctual toate întrebările studenților.