După ce a obținut o finanțare de 450.000 euro la începutul anului, Oveit s-a concentrat pe dezvoltarea produsului Streams.Live din punct de vedere tehnic și pe încheierea de parteneriate cu retaileri la nivel global. Recent, compania a anunțat integrarea cu Shopify, una dintre cele mai dinamice platforme internaționale de e-commerce, oferind noi beneficii pentru comercianți și utilizatorii finali. Reprezentanții Oveit își propun să încheie parteneriate cu 2.000 de retaileri până la finalul anului 2021.
Live Stream Shopping este fenomenul care a revoluționat în ultimii ani industria de retail din Asia și Statele Unite ale Americii, schimbând definitiv comportamentul de cumpărare. Prin intermediul Streams.Live, comercianții online se pot conecta mult mai autentic și interactiv cu audiența target, prin sesiuni video live online, simulând o experiență personală.
Shopify este cea mai populară platformă globală de e-commerce din Europa de Vest, Australia, UK și SUA, cu aproape 2 milioane de comercianți înregistrați, fiind ușor de folosit de aceștia, dar mai ales pentru consumatorii finali. Procesul bine optimizat al platformei face ca experiența de cumpărături online să fie una simplă, eficientă și sigură, iar reprezentanții Oveit sunt încântați că pot consolida beneficiile oferite deja de Streams.Live și se pot adresa și mai multor utilizatori din întreaga lume.
„De la lansarea Streams.Live de anul trecut am crescut foarte mult, dezvoltându-ne activitatea la nivel local și mai ales la nivel internațional, cu precădere în UK și Statele Unite. La acest moment avem aproximativ 1.000 de utilizatori din retail care au implementat soluția Streams.Live și ne propunem ca până la finalul anului să ajungem la 2.000 de comercianți. Preconizăm că 65% dintre aceștia vor fi din Statele Unite ale Americii, dată fiind popularitatea Shopify în rândul retailerilor și consumatorilor deopotrivă din această regiune”, a declarat Mihai Drăgan, COO-ul companiei Oveit.
Fondatorii se așteaptă ca integrarea cu Shopify să le faciliteze accelerarea atingerii obiectivelor de business, întrucât potențează beneficiile oferite deja de Streams.Live, ușurând și mai mult efortul comercianților. Aceștia pot importa toate produsele listate în Shopify direct în cadrul platformei Streams.Live, putând aloca pe fiecare sesiune live produsele care vor fi în focus.
Mai mult de atât, integrarea cu Shopify facilitează accesul consumatorilor la o experiență de shopping nefragmentată, aceștia putând achiziționa produsele dorite direct din cadrul sesiunii live, fără a fi nevoiți să întrerupă vizionarea sau să acceseze o nouă pagină web. Tot procesul de cumpărături se derulează exclusiv în cadrul sesiunii de live streaming, unde utilizatorii pot obține rapid răspunsuri direct din partea reprezentanților companiei. Siguranța consumatorilor este pe primul loc. Astfel, plata se realizează prin intermediul sistemului Shopify, într-o interfață securizată, la momentul dorit de cumpărător.
În ultimele 6 luni, Streams.Live a ajuns în topul soluțiilor de Live Stream Shopping la nivel global, bazându-se atât pe capacitățile tehnic și accesibilitate, fiind singura platformă care oferă un plan Freemium nelimitat temporal, în cadrul căruia pot fi conectați până la 50 de potențiali cumpărători simultan.
„Principalele industrii care au adoptat cu ușurință conceptul Live Stream Shopping și soluția Streams.Live sunt Beauty & Fashion, urmată de cea de electronice și gadgeturi, însă soluția este potrivită pentru orice companie care vinde către un consumator final și care își dorește un plus de inovare și autenticitate, indiferent de segmentul comercial. Câteva dintre brandurile alături de care am colaborat pentru implementarea Streams.Live sunt Remix, Alohas, Pro TV, Samsung, Dacia-Renault și L'Oréal”, a concluzionat Mihai Drăgan.