De la fitness, antrenori și administratori de club la organizarea evenimentelor sportive și digitalizarea stadioanelor sau sălilor de sport, SportIn devine epicentrul transformării digitale în domeniul sportului.

Prin această platformă ce unifică toate sporturile într-un singur ecosistem controlat de un algoritm inteligent, ce înțelege și ajută utilizatorii să identifice și să interacționeze cu orice activitate sau profesionist, SportIn deschide ușa către o eră nouă a digitalizării complete a sportului și a conectării întregii comunități sportive.

Aplicația are disponibile cluburi de echitație, crossfit, fitness, dans, pole fitness, baschet, fotbal, dar și antrenori personali.

În 2024, SportIn își propune să transforme experiența consumatorilor de activități prin lansarea aplicației mobile care va avea un sistem de ticketing, oferind clienților posibilitatea de a achiziționa abonamente sau a se înregistra la evenimente sportive, precum maratoane și concursuri. Din aplicație se vor putea închiria și terenuri de fotbal sau abonamente la sală.

“Tot in 2024, introducem un concept unic în industria sportului: eCredits. Aceasta este o inovație în domeniu, oferind companiilor posibilitatea de a oferi angajaților acces la diverse activități, totul în timp ce reduc bugetul lor curent cu peste 50%. Acest sistem nu doar optimizează cheltuielile, ci și le permite iubitorilor de activități sportive să aibă un control absolut asupra abonamentelor plătite, mai ales atunci când acestea nu sunt utilizate la capacitate maximă”, explică reprezentanții SportIn.

Pentru iubitorii de activități sportive, eCredits devine un instrument puternic de gestionare a abonamentelor. Acum au posibilitatea de a-și adapta cheltuielile în funcție de preferințe și schimbări de program, garantând astfel că plătesc doar pentru ceea ce utilizează cu adevărat.

De asemenea, SportIn vrea să colaboreze cu mai multe cluburi pentru transformarea modului de achiziție a biletelor. Astfel, din aplicație va putea fi văzut în mod virtual locul unde vei sta, pentru a ști care este perspectiva, dar va putea fi făcută și un check in virtual.

În momentul de față SportIn are peste 2.000 de utilizatori activi după perioada de testare a pieței. Valoarea abonamentelor și serviciilor achiziționate a ajuns la finalul lui 2023 la 30.000 - 40.000 de euro pe lună.

Pentru 2024 echipa SportIn vrea să dezvolte divizia Sport Performance, dar să se extindă în străinătate.

Ionuț Rada, Matei Dumitrescu și Ciprian Harabagiu în echipă

Alături de startup-ul românesc se alătură și 3 noi membri din zona de business și sport.

  • Ionuț Rada: Fost jucător de fotbal la Steaua și CFR Cluj, va coordona implicarea SportIn în sportul de performanță prin digitalizarea stadioanelor și sălilor de sport.
  • Matei Dumitrescu: Cu o vastă experiență în domeniul investițiilor, Matei se alătură echipei pentru a pregăti și facilita o viitoare investiție care va ajuta extinderea în Europa și Emiratele Arabe Unite.
  • Ciprian Harabagiu: Se alătură ca Business Advisor, contribuind cu experiența sa în business development în dezvoltarea SportIn la nivel de companie.

“Am intrat în piață ca o aplicație de digitalizare de săli de fitness, dar am pivotat datorită oportunităților găsite în piață și a posibilităților de a ajunge mai repede la break even. Acum, prin atragerea lui Ionuț Rada, vrem să digitalizăm stadioanele și evenimentele sportive din România și Europa”, spune Mihaela Pantir, Cofondatoare și COO SportIn.

După retragerea din fotbalul profesionist, Ionuț Rada a dezvoltat un business de antrenamente online numit The Rada Way care creează antrenamente personalizate online pentru oameni.

Matei Dumitrescu va avea rolul de a ajuta și ghida echipa pentru prima rundă de investiții pre-seed de care este nevoie în 2024.

De asemenea, Ciprian Harabagiu, ca Business Advisor, va oferi sfaturi despre blocajele care pot apărea în evoluția unui startup.

“Am dorit să îl avem pe Ionuț Rada alături pentru experiența lui în sportul de performanță și relațiile care ne pot ajuta să semnăm primele contracte de digitalizare a evenimentelor sportive și a primelor stadioane din România. Vrem să integrăm un modul de management de cluburi și avem nevoie ca Ionuț să monitorizeze și să dezvolte această direcție pentru SportIn”, spune Mihaela.

SportIn urmărește atragerea unor investiții de 2 milioane de euro care ar ajuta startup-ul să consolideze echipa de dezvoltare și vânzări. De asemenea, investiția va pregăti compania pentru primul pas în Europa.