Conform Sifted.eu, compania este la prima investiție și vrea să investească în dezvoltarea platformei care oferă conținut curatoriat și care vrea să ne ajute să nu mai pierdem timpul online atât de mult în mijlocul unui zgomot informațional.
„Am realizat că modul în care ne folosim atenția e modul în care ne petrecem viețile și cred că este nevoie de interacțiuni care să conteze și informații bune”, a spus Vladimir Oane pentru Sifted.eu.
Deepstash e o platformă unde oamenii se conectează în jurul conținutului, adică articole, videoclipuri sau podcast-uri. Aplicația oferă conținut curatoriat din diverse surse pentru a nu ne mai pierde într-un zgomot informațional. Deepstash are peste un milion de utilizatori din peste 150 de țări.
Deepstash nu are reclame momentan și modelul de business e încă în lucru. Astfel, Oane nu s-a concentrat pe monetizare, ci pe creștere.
Vladimir Oane a fondat anterior uberVU, un startup de analytics pentru platforme social media care a fost achiziționat în 2014 de Hootsuite din Canada pentru aproximativ 20 de milioane de dolari.