Prima zi în oraș este însoțită de reduceri pentru pasageri care vor beneficia de curse cu o reducere de 50%, tariful pe kilometru fiind de numai 1 leu. Aplicația este disponibilă pe iOS și Android.
Taxify se diferențiază de alte aplicații prin acordarea unei mai mari atenții șoferilor parteneri și crede că acest fapt se reflectă în serviciul superior oferit pasagerilor. Comisionul perceput de Taxify șoferilor parteneri este de 15% și oferă bonusuri zilnice consistente, ceea ce înseamnă câștiguri nete mult mai mari.
„Avem ca misiune să construim viitorul mobilității - expansiunea în România, inclusiv Cluj-Napoca, face parte din scopul nostru. Suntem disponibili și aici pentru a oferi cea mai bună modalitate pentru șoferii parteneri de a câștiga venituri suplimentare și avantaje pasagerilor. Numărul curselor Taxify a crescut anul trecut de 10 ori, astăzi având peste 10 milioane de utilizatori la nivel global. Acesta este numai începutul având în vedere faptul că din ce în ce mai mulți oameni renunță la deținerea unui automobil și se îndreaptă către platforme precum Taxify”, a declarat Markus Villig, CEO și cofondator Taxify.
Taxify a devenit un startup unicorn după ce a primit, de curând, o investiție în valoare de 175 milioane de dolari, investitorul principal fiind Daimler - compania din spatele Mercedes-Benz. De curând, compania a anunțat deschiderea unui nou serviciu cu mașini de lux la preț modic pe kilometru, devenind concurent pentru Uber Select. De asemenea, Taxify a deschis un birou în București și caută să recruteze 50 de angajați în următoarele 6 luni, în mare parte ingineri de software și ingineri de date.
Înființată de Markus Villig, Taxify s-a lansat în 2013 și a devenit cea mai mare platformă de ride-hailing din Europa și Africa. În prezent, compania are peste 10 milioane de utilizatori în 25 de țări.