Pe lângă încurajarea vânzărilor, prin această lansare, BT şi Tazz by eMAG doresc să impulsioneze antreprenorii să se reinventeze prin promovare, mutarea sau extinderea afacerilor în online, aşa încât produsele acestora să fie găsite rapid, iar achiziţia să fie la îndemâna clienţilor.

Noua categorie din aplicaţie, #CumparaDeLangaTine, cuprinde branduri locale din marile oraşe, inclusiv o parte dintre cele promovate în cadrul campaniei BT, #CumparaDeLangaTine Challenge. Startul este dat azi cu peste 70 de afaceri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea şi Arad, iar pe parcurs vor fi adăugate şi alte business-uri, din diferite domenii.

Cumpără de lângă tine! este provocarea lansată de BT pentru a solidariza din nou oamenii, așa încât să afle despre ele cât mai multe persoane. Antreprenorii, indiferent de mărimea afacerii, plătesc taxe, impozite și creează locuri de muncă. Susținând business-urile de cartier, romanii susțin economia locală.

Serviciul Tazz by eMAG este disponibil în prezent în 20 de orașe din România.

În contextul pandemiei, Tazz by eMAG a crescut cu 800% de la începutul lui 2020. Compania trece în prezent printr-o perioadă de expansiune rapidă ce presupune investiții în dezvoltarea tehnologiei și a infrastructurii, extinderea echipei, precum și noi parteneriate cu restaurante și retaileri.