Pe măsură ce TBI Bank lansează noi produse de tip phygital (physical & digital), cunoașterea clienților și verificarea identității lor sunt vitale pentru respectarea reglementărilor în vigoare.

Înainte de parteneriatul cu Onfido, procesul de verificare a identității se făcea prin apeluri video în timp real cu un agent, ceea ce consuma timp și era uneori incomod pentru clienți.

De când a încheiat colaborarea cu Onfido:

  • TBI Bank înregistrează și verifică clienții noi cu 80% mai repede decât înainte
  • TBI Bank reduce costul pentru achiziția fiecărui client nou cu 66%

Prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identității, bazat pe inteligență artificială, clienții TBI se pot înregistra simplu, făcând o fotografie a cărții de identitate și un selfie.

Onfido verifică mai întâi autenticitatea cărții de identitate și apoi o compară cu imaginea utilizatorului. Acest procedeu ne asigură că persoana care parcurge procesul de înregistrare este proprietarul cărții de identitate furnizate.

”Cum tot mai mulți oameni adoptă serviciile digitale, acum este cel mai bun moment să automatizăm toate canalele noastre de înregistrare online pentru a oferi clienților o experiență digitală pe care o pot parcurge singuri”, a afirmat Petr Baron, CEO-ul TBIF (TBI Bank).

”Parteneriatul nostru cu Onfido ne ajută să oferim clienților noștri servicii digitale printr-o platformă bancară de tip one-stop, începând cu o autentificare automatizată care necesită zero interacțiune cu agenții băncii, fără a sacrifica din ușurința și viteza de înregistrare”.

”În era digitală în care trăim, utilizatorii se așteaptă din ce în ce mai mult la o experiență digitală prietenoasă prin care să-și poată verifica rapid identitatea în siguranță”, a declarat Reuben Sagar, Regional Director la Onfido.