Uber anunță ideea de afaceri aleasă să reprezinte România la provocarea pan-europeană UberPITCH - un elevator pitch pe roți, care a permis tuturor celor care au avut o idee de start-up să o prezinte, pe bancheta din spate a unei curse Uber, unor antreprenori de succes.

Dintre prezentările care au avut loc la București, juriul a fost impresionat în mod special de Symme3D – un start-up românesc care concepe și produce la Timișoara imprimante 3D în sistem delta (primele de acest fel din România).

Despre Symme3D am scris și noi, aici.

poza1

Symme3D va intra astfel în finala europeană a provocării UberPITCH, unde care vor fi desemnate câștigătoare 4 idei de afaceri. Participanții selectați vor merge apoi la Berlin, pe 8 și 9 iunie, unde vor discuta despre ideea lor cu Travis Kalanick, CEO-ul și fondatorul Uber.

Patrick Gates, noul CEO al Symme3D, a avut la dispoziție 7 minute sa prezinte ideea câștigătoare lui Andrei Pitiș, Fondator și CTO al Vector Watch.

"Ne-a bucurat invitația de a participa în provocarea UberPITCH. Pe lângă provocarea de a prezenta Symme3D în câteva minute într-o mașină, experiența a fost și o premiera - prima "misiune" de pitching a noului nostru CEO, Patrick Gates! Cu atât mai mult, ne onorează aprecierea venită din partea Uber - este o companie model pentru noi prin faptul că îmbrățișează tehnologia, alegând să lase un impact pozitiv asupra oamenilor din intreaga lume", a spus Călin Brandabur, Founder și Chairman Symme3D.

“Mi-a plăcut UberPitch pentru că a atras antreprenori diverși, pe care nu i-am mai întâlnit până acum la alte evenimente. Singura excepție a fost Symme 3D, pe care i-am mai văzut și pe care îi apreciez. Cred că e bine ca antreprenorii să fie prezenți la cât mai multe evenimente de pitching. Îi recomand pe cei de la Symme 3D, atât datorită faptului că au atras un CEO cu experiență, cât și datorită inovațiilor tehnologice pe care le încorporează în produsul lor, făcându-l astfel competitiv la nivel global” a spus Andrei Pitiș, Fondator și CTO al Vector Watch.

Ne-am plimbat și noi cu UberPITCH. Impresiile lui Vlad Andriescu, aici.

Inițiativa UberPITCH s-a desfășurat pe parcursul a două săptămani, în 37 de orașe din 21 de țări din Uniunea Europeană. La final, inițiativa Uber a atras aproape 4000 de idei de afaceri. România se află pe locul 7 în topul țărilor cu cele mai multe idei de afaceri în UberPITCH, cu peste 120 de idei înscrise.

În România, proiectul a fost desfășurat în parteneriat cu Impact Hub București și TechHub. La nivel european, Uber a avut ca parteneri companiile de venture capital EQT Ventures și Atomico.