Recent, CEO-ul Uber spunea că vor fie un „Amazon în transporturi, iar telefonul să înlocuiască mașina personală. Se pare că startup-ul de ride-hailing a început să lucreze la acest obiectiv și a extins lista de servicii înainte de listarea la bursă din 2019. Ride Pass este încercarea companiei Uber de a călca pe urmele serviciului pe bază de abonament Amazon Prime, scrie publicația The Verge.

Ride Pass este disponibil în cinci orașe din Statele Unite: Los Angeles, Austin, Orlando, Denver și Miami. Cu un abonament de 14,99 dolari pe lună în patru dintre orașe și 24,99 de dolari în Los Angeles, clienții pot beneficia de călătorii cu UberX și UberPool. În funcție de istoricul călătoriilor, clienții vor primi discount-uri care ar putea fi echivalente cu până la 15% din costurile lunare de călătorie.

Tarifele percepute pentru abonamentul Ride Pass nu vor varia în funcție de circumstanțe externe, cum ar fi vremea, traficul sau cererea ridicată. În plus, nu există un număr limită de călătorii pe care le poate face un client pe parcursul unei luni.

Uber nu este prima companie care adoptă serviciul de ridesharing permanent pe bază de abonament. În luna martie, Lyft a anunțat că testează un model de abonament lunar, ca la Netflix sau Spotify. După o perioadă de testare, compania a lansat luna trecută abonamentul All-Access, care costă 299 de dolari pe lună, pentru 30 de călătorii, la 15 dolari fiecare, preț pe care Dan Bilen, product manager la Uber, îl consideră prea mare și spune că Uber încearcă să evite șocul pe care l-ar putea avea clienții la majorarea tarifelor.