Proiectul cu abonamentul lunar Uber este acum în fază pilot, fiind testat în câteva variante în San Francisco și Chicago. Fiecare dintre aceste versiuni presupune o reducere fixă la fiecare călătorie, livrare Uber Eats sau călătorii gratuite cu JUMP, serviciul de închiriere biciclete și trotinete, scrie TechCrunch.

Abonamentul lunar Uber costă 24,99 dolari.

Acest proiect pare să vină în continuarea abonamentului pentru serviciul de ridesharing, Ride Pass, pe modelul Amazon Prime, prin care Uber se reinventează ca să rămână relevant și legal. Compania a anunțat recent că urmează să integreze Uber Eats în aplicația principală, strategie adoptată și de rivalul Grab, care a decis să integreze cele două servicii - ride-sharing și livrare de mâncare.

Nici ideea de ridesharing permanent pe bază de abonament nu este una nouă în piață. Anul trecut, compania de ridesharing Lyft, unul dintre principalii rivali ai Uber, a început să testeze oosibilitatea ca utilizatorii săi să poată să-și facă un abonament pentru cursele pe care le fac în mașinile partenerilor.