Rappi este un startup din Columbia care oferă servicii de livrare produse, iar acum a primit o nouă rundă de finanțare în valoare de 200 de milioane de dolari. Odată cu această investiție, startup-ul a fost evaluat la peste un miliard de dolari și devine unicorn.

În această rundă au participat investitori deja existenți în companie, printre care Andreessen Horowitz și Sequoia Capital, unele dintre cele mai celebre firme de venture capital din întreaga lume. Știrea a fost dată inițial de publicația Axios, fiind confirmată pentru cei de la TechCrunch de către o sursă apropiată companiei.

Rappi și-a început activitatea oferind servicii de livrare băuturi, apoi s-a extins la mâncare, electrocasnice și medicamente. Un alt serviciu mai neobișnuit este retragerea de numerar: clientul face un transfer pe card și primește cash de la unul dintre agenții Rappi.

Rappi este unul dintre competitorii Uber Eats în America Latină, inclusiv Glovo, în Argentina. Startup-ul taxează 1 dolar per livrare, iar pentru a-și permite să mențină prețurile competitive, curierii livrează produsele pe motociclete și biciclete. Acesta este al doilea startup unicorn din America Latină, primul fiind Nubank, o companie care eliberează carduri de credit fără taxă.

Și dacă tot am pomenit de Glovo, poți să citești aici un interviu cu Victor Răcariu (Country Manager Glovo), despre planurile startup-ului care livrează orice în București.