În ultimele trei decenii, Visa a fost unul dintre pionierii în utilizarea inteligenței artificiale, pentru a-și îmbunătăți serviciile și pentru a oferi clienților tranzacții sigure și rapide.

În ultimii 10 ani, compania a investit peste 3 miliarde de dolari în AI și dezvoltarea infrastructurii de date pentru a permite o circulație mai sigură și mai inteligentă a banilor și pentru a preveni în mod proactiv frauda, în timp ce VCA a folosit AI pentru a contribui la succesul clienților, anul trecut având sute de proiecte în acest domeniu.

Activitatea extinsă în domeniul AI și al datelor, folosind peste 150 de modele unice, stă la baza serviciilor de consultanță lansate și reprezintă o completare strategică a gamei de servicii cu valoare adăugată oferite de Visa.

Mai multe despre 30 Years of AI and counting în cadrul VISA.

„AI remodelează industriile din întreaga lume, iar sectorul plăților se află în prim-planul acestei transformări”, a declarat Carl Rutstein, Global Head of Advisory Services, Visa. „Visa nu doar că folosește inteligența artificială pentru a contribui la îmbunătățirea experiențelor de plată, ci mai mult, serviciile noastre de consultanță valorifică capabilitățile AI pentru a-i sprijini pe clienții noștri să se dezvolte și să redefinească modul în care își servesc propriii clienți.”

Consultanță în servicii AI: ce presupune

Noile servicii dedicate de consultanță în domeniul AI oferite de Visa sunt furnizate prin intermediul rețelei globale a VCA, ce reunește peste 1.000 de consultanți, experți în date și specialiști în produse din 75 de birouri de pe șase continente, pentru a ajuta clienții să înțeleagă peisajul AI, inclusiv rolul potențial al inteligenței artificiale generative.

VCA oferă o gamă largă de servicii care ghidează clienții de-a lungul călătoriei lor în domeniul AI, de la descoperirea și planificarea inițială până la implementare, având la bază o strategie solidă, evaluarea capabilităților și proiectarea de modele.

Această abordare colaborativă îi va ajuta pe clienți să-și definească propria strategie responsabilă în domeniul AI și să folosească inteligența artificială mai eficient pentru a-și îndeplini obiectivele de business, precum extinderea pe noi piețe, proiectarea de produs, lărgirea bazei de clienți, îmbunătățirea interacțiunii cu clienții și reducerea fraudei.

Puteți afla mai multe despre modul în care Visa Consulting & Analytics poate sprijini clienții în călătoria lor în domeniul AI aici.