Cifrele aplicației Yellow.Menu după cinci luni: 10.000 de comenzi, 500 de utilizatori zilnici

Aplicația de comenzi de mâncare Yellow.Menu a ajuns la peste 10.000 de comenzi și 2 chefi noi se alătură echipei. Astfel, media lunară este de aproximativ 2.000 de comenzi pe lună.

În total, peste 2.500 de clienți au beneficiat de conceptul prânzului de cinci stele la birou. În proporție de 70%, comenzile au provenit din aplicațiile de mobil.

“Yellow.Menu vrea să revoluționeze conceptul de prânz la birou, oferind posibilitatea de a savura o mâncare sănătoasă, proaspătă și delicioasă, pregătită de chefi cu experiență internațională, la un preț corect și în cel mai scurt timp posibil de livrare. Calitatea și excelența bucătarilor de top se combină cu optimizarea digitală, dând naștere unui nou concept, de fast premium food delivery”, declară Florin Stoian, fondator Yellow.Menu.

În plus, de luna aceasta, doi chefi renumiți, cu experiență internațională, se alătură echipei Yellow.Menu. Este vorba despre chef Nico Lontras, finalist în cadrul show-ului TV Topchef, revenit în România în 2013 după mulți ani în care s-a perfecționat în bucătăriile unor mari restaurante din Europa, și chef Johnny Șușală.

Meniul realizat de chefii care coordonează bucătăria Yellow.Menu include zilnic 12 preparate premium. Clienții Yellow.Menu preferă preparatele din carne de vită, pește și fructe de mare.

Aplicația Yellow.Menu, disponibilă pe IOS, Android și în versiune web, este utilizată zilnic pentru a comanda un prânz la birou de aproape 500 de clienți. Plata se poate realiza direct în aplicație, unde poți și vizualiza în timp real pe hartă curierul care îți livrează mâncarea.

Fondată de creatorul Star Taxi

Yellow.Menu a fost lansat acum cinci luni de către Florin Stoian, care a adus în România și conceptul aplicației de taximetrie.

Citiți articolul complet despre Yellow.Menu pe start-up.ro, care a anunțat în exclusivitate deschiderea serviciului la București. 

Plata în Yellow.Menu nu se poate face cash, din două motive: operațional, tranzacțiile dintre șoferii livratori și clienți ar dura prea mult, iar din punctul de vedere al publicului, se face o selecție inițială. „Aplicațiile Yellow.Menu funcționează pe one time payment de la Braintree. Suntem singurii din România care folosesc acest procesator. Funcționează ca pe Uber sau AirBnB. Apeși și plătești“, spune Stoian. Mi-a arătat aplicația Yellow.Menu în timp ce stăteam la biroul lui, din hala aflată pe lângă Complexul Studențesc Tei. Fonturile și meniurile aduc aminte de Uber. Trebuie să introduci datele de card la început, iar apoi poți să faci câte comenzi vrei.

Pentru a duce cele mai bune preparate, Florin Stoian și partenerii săi au investit inițial peste 200.000 de euro în Yellow.Menu.

Comentezi?

Urmărește startup-urile din România de peste patru ani și așteaptă unicorni locali. Redactor-șef al start-up.ro, Vlad tratează ecosistemul antreprenorial din România cu realism și nu crede că avem încă "Steve Jobs de România".