Clienții băncii au acces gratuit la o serie de workshop-uri susținute de specialiști, în cadrul cărora învață să facă față provocărilor antreprenoriale și să ia cele mai bune decizii pentru afacerile lor în noul context economic, după cum ne-a povestit Mihaela Duminică, Marketing & Communications Manager în cadrul Patria Bank
”Am început cu clienții Agro și Microîntreprinderi, iar scopul nostru este de a extinde programul pentru un segment cât mai mare de clienți”, ne-a povestit Mihaela.
Managerul Patria Bank menționează faptul că prin proiectul Academia Patria și-au propus să sprijine afaceri românești care pun țara noastră pe harta zonelor cu potențial de dezvoltare, atât din punct de vedere al business-urilor, cât și al investițiilor.
Și cum contexul economic actual influențează mediul antreprenorial, echipa băncii a considerat că este un moment adecvat pentru lansarea acestui proiect de educație financiară pentru antreprenorii de la noi.
”Dinamica acțiunilor din piața financiară are un impact foarte mare auspora rezultatelor optime. Pentru a rămâne pe poziție în aceste vremuri incerte, este foarte important ca mediul de afaceri să fie încurajat și susținut prin programe speciale de educare economică și financiară. Antreprenorii trebuie să aibă încredere că pot investi în continuare în afacerea lor și Patria Bank își dorește să vină în întâmpinarea nevoilor acestora cu soluții și idei”, menționează Mihaela.
Astfel, în cadrul primului modul al Academiei Patria, au fost abordate patru teme de actualitate:
- Ce aduce inflația din 2022 și care este situația financiară în timpul crizei, Cum să luăm decizii cu banii noștri.
- Contextul Economic – provocări și oportunități.
- Importanța comunicării în marketing.
- Finanțarea afacerii – Fonduri UE, Factoring, Easi, servicii și produse bancare.
Așa cum ne-a povestit reprezentanta Patria Bank, accesul la platforma de educație antreprenorială este gratuit, iar o serie de specialiști renumiți împărtășesc clienților băncii informații valoroase timp de câteva săptămâni pentru a crește know-how-ul antreprenorilor în: economie, finanțe, marketing, produse bancare, fonduri europene și raportatea non-financiară (ESG).
”În Patria Bank susținem antreprenorii și ideilor lor și ne dorim să le fim parteneri punându-le la dispoziție soluții de finanțare personalizate și know how care să îi ajute să ia cele mai bune decizii pentru afacerile pe care le conduc”, mai spune Mihaela Duminică.
Managerul de marketing și comunicare al Patria Bank are și un îndemn pentru antreprenorii locali: ”Să construim împreună pe acest citat al lui Peter Drucker: antreprenorul caută întotdeauna schimbarea, reacționează la ea și o exploatează că pe o oportunitate ”.