Timpul este cel mai valoros bun al unei companii, iar cu aplicația potrivită poți avea o gestionare eficientă a timpului. Asta te va ajuta să îți organizezi programul și să te concentrezi asupra celor mai importante sarcini.

RescueTime

Caracteristici: Urmărește timpul petrecut pe aplicații și site-uri și îți trimite rapoarte și date detaliate pe baza activității tale. Asta îți oferă o imagine clară a modului în care ți-ai petrecut ziua și care sunt aplicațiile care îți mănâncă cel mai mult timp. Aplicația rulează pe Mac, PC, Android și Linux.

Preț: RescueTime Lite este gratuit. Versiunea premium vine cu mai multe funcționalități, inclusiv alerte, posibilitatea de a bloca site-urile care îți distrag atenția, rapoarte și filtre mai detaliate. Aceasta are două pachete de plată: 72 $ / an cu primele 4 luni gratuite și 9 $ / lună. Poți încerca versiunea premium în mod gratuit timp de 14 zile.

TripIt

Caracteristici: TripIt îți centralizează planurile de călătorie într-un singur itinerar principal pe care îl poți accesa în orice moment, pe orice dispozitiv, indiferent de site-ul pe care ai cumpărat biletul. Utilizatorii trebuie să trimită toate e-mailurile de călătorie către TripIt, iar aplicația preia totul. Poți, de asemenea, să verifici orele de plecare și întârzierile, să găsești indicații de orientare către aeroport și informații despre vreme.

Preț: Aplicația de bază este gratuită. TripIt Pro costă 49 $ pe an, iar TripIt for Teams pornește de la 29 $ / lună pentru un grup de până la 10 utilizatori. Ambele pachete vin cu o perioadă de testare gratuită de 30 de zile. Aplicația funcționează pe dispozitive iPhone, iPad, Android și Windows Phone 7, precum și Mac-uri și PC-uri.