Campania de comunicare se va desfășura alături de antreprenori și formatori de opinie din România și se va desfășura pe pagina de Facebook The GOOD Company, cu susținerea start-up.ro, dar și a altor publicații. Prin această inițiativa, agenția de comunicare The GOOD Company dorește să aducă susținere și idei antreprenorilor din România. Inițiativă e susținută în zona de creație de Digital Friday.

Inițiativa dorește să comunice pozitiv în social media și să treacă peste mesajele alarmiste de la televizor sau de pe Facebook. Dincolo de panică, prin #AvemCurajImpreuna campania dorește să găsească idei și inspirație pentru antreprenori ca aceștia să lucreze împreună. Până la urmă, ideea de bază e că antreprenorii nu sunt singuri, ci se au unii pe alții.

Cum se desfășoară campania?

În prima parte, The GOOD Company a pregătit o serie de întrebări și răspunsuri despre felul în care antreprenorii și personalitățile s-au stresat și s-au îngriijorat, iar apoi s-au mobilizat după izbucnirea pandemiei, încercând să muncească de acasă.

Răspunsurile antreprenorilor vor fi comunicate în cadrul unei campanii pe pagina de Facebook The GOOD Company și pe pagina de Facebook start-up.ro și nu numai, pentru că invitația este către cât mai multe pagini și publicații care vor să se alăture.

„Oricine ne poate trimite răspunsuri la întrebările de mai jos pe hello@thegoodcompany.ro și vom îmbogăți pagina cu cât mai mulți oameni care vin și ei către noi. Orice antreprenor poate să vină cu propria contribuție în comunitate”, spune Delia Mărgărit, Managing Partner al agenției The GOOD Company.

În partea a doua a campaniei inițiate de agenția de comunicare, care se va desfășura după încheierea crizei sanitare, se vor relua discuțiile cu cei care au răspuns în această perioadă, pentru a vedea ce se întâmplă ulterior și cum se reconstruiește business-ul. La final, The GOOD Company vrea să pregătească un ghid post-COVID.

Care sunt întrebările campaniei?

  1. Cum trece vremea de când #staiacasa?
  2. 3 schimbări în bine de când #staiacasa?
  3. 3 schimbări mai puțin bune de când #staiacasa?
  4. Momente de panică și blocaje în această perioadă
  5. Lecții învățate de când a început carantină
  6. Primele măsuri luate pe care le vei lua după ce nu vom mai sta acasă?

Autocunoaștere după panică

„De pe 12 martie suntem acasă pentru un alt tip de work from home. O lună în care trecem prin episoade total noi de conștientizare a modului fragil în care funcționăm, de autocunoaștere, de panică legată de responsabilitatea unui business, a unor angajați care te întreabă ce se va întâmpla mâine. Și de răspunsuri amânate pentru că nici tu nu știi. Dacă soluțiile sunt, momentan, volatile, avem o singură certiutdine, că nu suntem singuri cu temerile noastre, că efortul din această perioadă este unul comun și că alți oameni ca noi se gândesc fix la același lucru”, spune Delia Mărgărit, Managing Partner The GOOD Company.

Inițiativa The GOOD Company, susținută de start-up.ro, se desfășoară sub stindardul #AvemCurajImpreuna. „Vrem să ne inspirăm unii de la alții, să ne susținem și să ne ajutăm, dacă va fi nevoie. #AvemCurajImpreuna este un proiect modular, care se va construi treptat, fără un plan de acțiune clar, așa cum este și perioadă pe care o parcurgem. Vom ști de ce este nevoie la momentul potrivit”, adaugă Delia Mărgărit.

În newsletter-ul start-up.ro de astăzi, am scris astfel: „Devine din ce în ce mai clar că voi, micii și marii antreprenori locali, ați fost mielul de sacrificiu în toată această situație. Devine din ce în ce mai clar că nu vă veți reveni prea curând, că nu ne vom reveni prea curând. Devine din ce în ce mai clar că e timpul să vă ajutați între voi. Am mai scris despre inovație în timp de pandemie și încercăm să vă oferim zilnic cât mai multe informații utile, singurul tip de colac de salvare pe care îl avem noi. Dar știm că nu e suficient. Așa că mergeți pe grupurile de Facebook dedicate antreprenorilor și spuneți-vă povestea. Uniți-vă online și faceți-vă propriul grup de sprijin. Comunicați între voi, căutați-vă și ajutați-vă unul pe altul să ieșiți la suprafață. Intrați pe biztool.ro și căutați-vă un partener, dacă aveți idei, dar nu aveți cunoștințe. Scrieți-ne nouă să vă facilităm legătura cu alți oameni care vor ajutor și care vor să ajute, ca voi