Primul pas este accesarea siteului Divizia pentru medici/Telemedicina, unde sunt detalii despre DataKlas eMedical, aplicaţia de telemedicină, respectiv despre IPay BT, soluţia de plată online. Practic, medicii pot folosi aplicația DataKlas eMedical care este integrată cu soluția de plată de la BT.

Pacienții își pot crea cont în platforma DataKlas eMedical, își completează chestionarele de specialitate pe care vi le doriți să le integrăm în platformă.

Au acces la calendarul doctorului/doctorilor înrolați în platformă și își pot face o programare în funcție de disponibilitatea lor / sau în cazul unei urgențe pot trimite un mesaj doctorului ales. De asemenea, au acces la istoricul consultațiilor: discuțiile de pe chat, fișierelor trimise în cadrul consultației și la recomandările / tratamentul prescris de doctor.

Telemedicina înseamnă accesul rapid de oriunde - prin telefon, calculator sau tabletă - la sfaturi medicale, asistenţă în cazul urgenţelor, respectiv monitorizarea în timp real a pacienţilor pe parcursul tratamentului.

Banca Transilvania încurajează medicii antreprenori să implementeze modalităţi noi pentru colaborarea cu pacienţii. Pe de altă parte, prin această facilitate, banca doreşte să contribuie la formarea unui comportament cât mai precaut şi responsabil în ceea ce priveşte sănătatea, prin întâlniri online cu medicii, pentru a primi sfaturi medicale şi pentru tratarea la timp a unor afecţiuni.

Peste 20.000 de cabinete, clinici şi spitale lucrează cu Banca Transilvania.