Black Friday 2018 la eMAG, Flanco, Altex, PC Garage, evoMAG și alții. Ghidul complet înainte de sărbătoarea reducerilor
Reprezentanții Fashion Days au declarat că vor avea în ofertă 1 milion de produse pentru Black Friday 2017, cea mai importantă zi de reduceri din an. În cazul retailerului discount-ul va ajunge chiar și la 90%.
În acest an, Fashion Days va vinde de Black Friday (sau Vinerea Neagră, așa cum mai este denumită ziua în care apar cele mai mari reduceri din an) de la haine și accesorii ale unor branduri precum Noke, Diesel, Puma, Zee Lane (brandul propriu al retailerului), Burberry, Valentino, Jimmy Choo, la ceasuri, bijuterii de lux și cu diamante (în ediția de anul trecut, eMAG a avut în ofertă diamante): Clogau, Prada și Montblanc, Frey Wille, Carl F. Bucherer. Tot în ofertă vor fi și produse cosmetice și dar și de home & deco.
Robert Berza, general managerul Fashion Days ne-a declarat faptul că pentru stocul de produse disponibil pentru Black Friday 2017 s-au cheltuit undeva între 6 și 7 milioane de euro (investiția este și pentru stocul de fashion al eMAG).
Black Friday 2017 la Fashion Days din 16 noiembrie
Campania de reduceri va începe la Fashion Days pe data de 16 noiembrie, seara, iar primii clienți care vor avea acces la reducerile de Black Friday vor fi cei care vor accesa aplicațiile de mobil ale retailerului (atât pentru dispozitivele cu Android cât și pe iPhone), urmând ca ofertele să fie disponibile întreaga zi de vineri, 17 noiembrie.
”Reducerile vor fi pornite și pe site, în browser, la cel mult o oră jumătate după ce vor fi disponibile cele din aplicații. Vom avea un preview al reducerilor joi dimineața. Am identificat 2 vârfuri ale cumpărăturilor de Black Friday și ne-am hotărât să acționăm în consecință: dimineața la ora 9 și seara. Am vrut, totuși, să le acordăm un avantaj clienților care fac cumpărături de pe dispozitivele mobile, pentru că aplicația de mobil este, în prezent, principalul canal de vânzare pentru noi. În acest an, peste 50% din comenzi au fost plasate prin aplicațiile mobile”, a declarat în cadrul unei conferințe de presă Robert Berza, general manager Fashion Days.
Campanie de reduceri anunțată prin push notifications
Startul campaniei în aplicația Fashion Days va fi anunțat prin push notifications clienților care folosesc aplicațiile companiei și prin newsletter pentru cei care intră pe site.
Comparativ cu anul trecut, când cu ocazia Black Friday retailerul Fashion Days a vândut peste 160.000 de produse și a avut încasări de 17 milioane de lei, în acest an reprezentantul retailerului de modă și accesorii estimează un plus de 50% al veniturilor doar pentru acest eveniment (la nivelul anului trecut, compania a încasat 3,6 milioane de euro de Black Friday).
Parteneriat cu Poșta Română
Pentru acest an, și Fashion Days a făcut parteneriate cu Poșta Română, clienții având opțiunea de a primi cumpărăturile prin Poștă (vor fi peste 500 de oficii poștale disponibile). Totodată, se vor putea verifica, la primire, coletele, există posibilitatea retururilor gratuite, plata în rate fără dobândâ.
În ceea ce privește livrările prin curieri, Berza ne-a spus că speră ca toate comenzile să fie expediate până la finalul lunii noiembrie și mizează pe avantajul pe care-l va oferi deschiderea ofertei de Black Friday 2017 înaintea eMAG. ”Acum livrarea se face în 2-4 zile lucrătoare, însă există destul de multe variabile. Noi sperăm să avem un avantaj prin deschiderea comenzilor încă din seara de 16 noiembrie, însă rulajul mult mai mare al eMAG, de a doua zi, s-ar putea să ne dea puțin înapoi. Vom reface acele calcule legate de livrări vineri, sămbătă și duminică, în funcție de ceea ce se întâmplă”, a precizat Berza.
La 10 luni, vânzările din țara noastră i-am adus retailerului online venituri de 150 de milioane de lei (țara noastră generează 63% din veniturile totale). Încasările totale, în care sunt cuprinse și cele din Bulgaria și Ungaria, au ajuns la 236 de milioane de lei la nivelul celor 10 luni ale lui 2017.
Stocuri de produse în ofertă:
- peste 300.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru femei
- peste 200.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru bărbați
- peste 150.000 de produse de îmbrăcăminte casual și sport pentru copii
- 100.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru bărbați
- 150.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru femei
- 50.000 de rochii
- 30.000 de produse de schi
- 20.000 de ceasuri
Produse și prețuri de pornire:
- botine de sezon și pantofi pentru femei de la 59 lei
- haine copii de la 59 de lei
- genți damă de la 59 de lei
- ghete și pantofi casual pentru bărbați de la 139 lei
- rochii de la 59 de lei
- geci de sezon de la 99 lei
Photo by Marion Michele on Unsplash