Black Friday la Libris - reduceri până la 90%

Campania de Black Friday 2018 Libris.ro este programată pentru 16 noiembrie, iar reprezentanții Libris estimează peste 17.000 de comenzi. Reducerile de până la 90% vor fi aplicate pentru o colecție de titluri aflate în lichidări de stoc, iar 60 – 70% din produsele aflate pe site vor avea reduceri mai mari decât în promoțiile obișnuite.

„Ne-am propus o campanie de Black Friday cu reduceri la cea mai mare parte a produselor din stoc, reduceri care vor fi mult mai mari decât cele dintr-o campanie obișnuită și care ating 90%. Estimăm că numărul de comenzi plasate va crește față de perioada similară din 2017 cu cel puțin 30%, ajungând astfel la peste 17.000 de comenzi. Optimizarea procesului de lucru datorită noului depozit, corelată cu capacitatea de procesare a firmelor de curierat, va duce la un termen de livrare de 2-5 zile lucrătoare pentru comenzile plasate pe 16 noiembrie“, a precizat Laura Țeposu, Director de Dezvoltare și Fondator Libris.ro.

În acest context, am pregătit câteva cărți de business pe care le găsești pe Libris.ro și care te vor ajuta să construiești o afacere de succes.

Tools of Titans, de Tim Ferriss

În acest volum, Tim Ferris însumează sute de interviuri realizate de-a lungul anilor și le ordonează în funcție de teme și personalități. Fiecare temă definește un instrument, încercat și testat însăși de autor și sugerat de unii oameni de succes.

$100 Startup, de Charles Lebeau

Lansarea unui business înseamnă un efort financiar și sunt destul de multe cheltuieli de care trebuie să țină cont orice antreprenor începător. În același timp, ți-am sugerat într-un articol idei de afaceri mici pe care le poți începe în studenție, ceea ce înseamnă că nu ai nevoie de mii sau milioane pentru a porni o afacere. De acest lucru este convins și Charles Lebeau, care crede că această percepție nu este decât un mit și îi învață pe cititori valoarea pe care o are lupta unui antreprenor înainte de a câștiga un trai bun.

Never Eat Alone, de Keith Ferrazzi

Construirea unui business de succes nu se rezumă doar la profit, dar și la a stabili conexiuni solide. Investitorii pot oferi startup-urilor mai mult decât bani, iar fiecare dintre aceștia au o anumită putere de a modela drumul din călătoria antreprenorială. Ferrazzi își dezvăluie rețeta secretă pentru networking, în timp ce evidențiază strategiile folosite de unii dintre cei mai influenți oameni din lume.

The Lean Startup, de Eric Ries

Dacă nu știi ce este metoda lean startup și de ce ar trebui să folosești metodologia, poți afla mai multe din video-ul explicativ din secțiunea #StartupDictionary, de pe start-up.ro. Ideea este că majoritatea startup-urilor pornesc de la o idee, adesea cu puține cunoștințe în domeniu și cu sume semnificative investite de fondator, dar niciun business nu poate progresa dacă nu se adaptează la schimbările constante ale trendurilor. Cartea "Lean Startup" împinge antreprenorii să ia acțiune în timp ce se adaptează la aceste schimbări continue.

Rework, de Jason Fried și David Hansson

Cum pornești o afacere? Idee, conceptualizare, planificare și pitch - ar spune unii. Dar autorii Jason Fried și David Hansson nu sunt de acord cu această înlănțuire și consideră că cercetarea și planificarea pot trece pe planul secund până la momentul în care antreprenorul începe să lucreze. Volumul "Rework" determină tinerii antreprenori să se gândească la importanța prioritizării, întrucât unele chestiuni pot fi abordate mai târziu într-o afacere.