Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG, a anunțat încă de la mijlocul lunii octombrie când este Black Friday 2018 la eMAG. Chiar dacă sunt comercianți care au furat startul campaniei de reduceri din acest an, și au oferte chiar până la începutul lunii decembrie, eMAG rămâne consecvent și organizează Black Friday 2018 într-o singură zi, în data de 16 noiembrie.

“Vrem să oferim cele mai bune prețuri și am făcut și un soi de spectacol în ultimii ani, punând la vânzare aur, mașini, vacanțe. Nu am mai putea face astea dacă ne-am întinde pe câteva zile”, declara în urmă cu o lună CEO-ul eMAG.

Și, ca de obicei, există produse supriză în oferta eMAG pentru Black Friday 2018.

  • parcuri de distracții
  • concert Metallica, Electric Castle
  • ceasuri și bijuterii de lux
  • aur - monezi și lingouri - au avut mare succes
  • auto - moto - Honda, Skoda, Aprilia, BMW - i8 în premieră la vânzare de Black Friday la eMAG
  • biletele evenimente sportive - 3 curse de Formula 1, la finala Champions League, s-ar putea și de la tenis la turnee WTA
  • 19.000 de nopți ce cazare - pachete turistice, croaziere, excursii de lux
  • abonamente telefonie - Smart Black și Super Black de la Vodafone
  • servicii medicale - nașteri, stomatologie
  • experiențe inedite - închiriere/vizitare de conace, escape rooms, experiențe de apă la reduceri de Black Friday 2018 la eMAG
  • s-ar mai aputea adăuga și altele în zilele următoare, oficialii eMAG le vor comunica

Black Friday 2018 la eMAG - produse la reducere

  • 300.000 de produse pentru casă și grădină
  • 300.000 de jocuri și jucării
  • 235.000 de produse fashion - categoria cu cea mai mare creștere de la an la an
  • 15.000 de mașini de spălat
  • 20.000 de laptopuri
  • 50.000 de televizoare - cel mai dorit produs de români anul acesta
  • 76.000 de smartphone-uri
  • 21.000 de frigidere
  • 165.000 de electrocasnice mici
  • 100.000 de parfumuri și cosmetice
  • 190.000 de anvelope
  • 30.000 de articole și echipamente sportive

Estimări Black Friday 2018 la eMAG

  • 70% din comenzi livrate în 5 zile
  • 55.000 de clienți noi - fidelitatea este un client în timp, faptul că reușim să atragem clienți noi către comerțul online și eMAG
  • vânzări de 400 milioane de lei de Black Friday 2018 la eMAG
  • livrarea produselor până pe 28 noiembrie

Black Friday 2018 la eMAG - cum s-au pregătit

  • 2,5 milioane de euro investiți în hosting, cloud, servere
  • 3 milioane de produse la promoție, cu 50% peste anul trecut
  • 10 luni de negocieri cu partenerii mari de business, aproape 1.000 de branduri
  • suma totală a reducerilor pentru acest an este 220 de milioane de lei
  • peste 6.000 de selleri din marketplace care participă la Black Friday 2018 la eMAG
  • Fan Courier - partener principal pentru livrări, Sameday, Urgent Cargus, Poșta Română - 600 de oficii din toată țara
  • bonus 100 de lei pentru cardurile solicitate între 16 și 19 nov pentru cadrul de cumpărături eMAG cu Raiffeissen (15.000 de carduri emise în doar un an de când au introdus acest card)
  • depozit nou construit - cel mai mare din Europa Centrală și de Est - investiție de 65 mil. euro, 600.000 de metri pătrați suprafață, 120.000 mp suprafața de depozitare

Statistici eMAG Black Friday 2017

  • Prețul produselor reduse la eMAG este cu 10% mai mic decât cel mai mic preț al competiției din ziua respectivă
  • 2 milioane de produse avute anul trecut la reduceri de Black Friday la eMAG
  • 12.000 de clienți care au cumpărat mai mult de 2 electrocasnice pentru casă anul trecut
  • 69% din trafic a venit de pe mobil în 2017
  • 51% au declarat că intenționează să cumpere ceva de Black Friday față de 16% în 2012
  • 88% dintre români știu de Black Friday, în 2012 erau doar 27%
  • 8,3 milioane de vizite în 2017 în ziua de Black Friday, 6,4 milioane de vizite în 2016
  • 360 milioane de lei vânzări în 2017 – ne-am propus 350 de milioane de lei, am depășit suma
  • Black Friday e o singur zi: de ce? La modul în care organizăm noi Black Friday, adunăm multe fonduri pe care le investim o singură zi, nu putem să le dăm pe parcursul mai multor zile
  • 85% din vânzările Back Friday 2017 au fost la cea mai mare reducere din an

Iulian Stanciu, CEO eMAG:

Plata cu cardul este cea mai sigură și cea mai ușoară. Orice tranzacție se poate reclama la bancă. 70% plată cu cardul, restul plata la livrare sau în showroom. Vom anunța zilele următoare o promoție care să încurajeze acest gen de plată.

Am văzut o creștere mai mare în mediul rural, estimăm că va ajunge în acest an la 30% în mediul rural.

Showroom-urile vor funcționa cu un program prelungit seara, luni, duminică.

Avem o programare pe fiecare curier în parte, în fiecare zi, pe tipuri de produse, localitățile în care vor ajunge. Sunt peste 100 de porți de încărcare la depozitul nou. Planificarea este făcută ceas. Cu Fan Courier vom avea un tir la fiecare 10 secunde cel puțin în primele zile.

Va începe dimineața, în momentul în care va începe vom trimite o notificare.