CLICK AICI PENTRU A VERIFICA OFERTA EMAG BLACK FRIDAY

UPDATE 22:00 - este cea mai bună campanie de Black Friday la eMAG în cei 7 ani de când retailerul a adus acest concept de reduceri în țara noastră. Vom afla abia în zilele următoare rezultatul final al Black Friday 2018 la eMAG, însă gigantul din ecommerce s-a îndreptat azi cu pași rapizi spre încasări de o jumătate de miliard de lei.

În această campanie de Black Friday la eMAG Bucureștiul a fost în topul comenzilor cu cea mai mare valoare, primele două comenzi, în valoare de 146.760 de lei și 129.600 de lei fiind făcute de clienți din Capitală. Și în acest an, cele mai mari vânzări de Black Friday la eMAG s-au înregistrat la televizoare, laptopuri, telefoane și electrocasnice mici.

Află totul despre Black Friday 2019 la eMAG, evoMAG, Altex, Flanco și alții.

eMAG a vândut de Black Friday 2018 peste 130 de mașini, aproximativ 5 kilograme de aur, peste 180 de ceasuri și bijuterii, pachete turistice cu peste 2.000 de nopți de cazare.

Aproape 80% dintre vizitele de pe site au fost făcute de pe dispozitivele mobile, iar peste 30% dintre achiziții au fost plătite cu cardul.

În total, clienții au petrecut aproape 200 de ani pe site-ul eMAG cu ocazia campaniei Black Friday 2018, iar numărul kilometrilor parcurși de coletele eMAG a echivalat distanța de la Pământ la Marte (ținta pe care și-au propus-o oficialii retailerului și pe care au ilustrat-o într-o manieră foarte amuzantă în dashboard-ul pe care l-au pus la dispoziția jurnaliștilor).

Este posibil ca eMAG să mai aibă o serie de produse la reducere și în zilele următoare, într-o campanie post-Black Friday, la fel cum a făcut-o și în anii anteriori. În zilele următoare vom afla și rezultatele finale ale campaniei de Black Friday la eMAG din acest an

UPDATE 17:30 - campania de Black Friday 2018 la Fashion Days: până la ora 17:00, clienții au comandat de peste 36 de milioane de lei, cu 40% mai mult față de anul trecut. Numărul de produse comandate a crescut și el, la 235.000, aproximativ 18% mai multe față de același interval din 2017.

Fashion Days Black Friday la ora 17:00

  • numărul de vizitatori care a accesat platforma Fashion Days până la ora 17:00 a crescut la 950.000.
  • numărul de comenzi efectuate de Black Friday a crescut la 89.000
  • comanda cea mai scumpă a fost făcută din București, conține 31 de produse și valorează 12.500 de lei
  • cea mai numeroasă comandă a fost făcută din București și include 113 articole, în valoare de 4.708 lei
  • cel mai scump produs este un ceas cu carcasă cu diamante, Rado – 3.989 de lei

Cele mai căutate branduri:

  • Trespass
  • Guess
  • Nike
  • Fossil
  • Geox
  • Desigual
  • Levi’s

Cele mai multe comenzi/orașe:

  • București&Ilfov
  • Constanța
  • Cluj
  • Timiș
  • Brașov

UPDATE 17:00 - eMAG are aproape 10 milioane în plus la încasările de până acum din Black Friday, comparativ cu oferta de anul trecut. O trecere în revistă rapidă a celor mai vândute produse. Estimarea pentru finalul zilei: ținta inițială va fi depășită cu cel puțin 10%, spun oficialii eMAG.

Rezultate în Black Friday la eMAG (ora 16:00)

  • Comenzi în valoare de peste 355.000.000 lei
  • Peste 930.000 de produse comandate
  • Peste 6.100.000 vizite de la începerea evenimentului
  • 75% din trafic de pe dispozitive mobile
  • Ponderea comenzilor cu cardul peste 34%, în creștere de la media de 30% din 2017
  • Una din 11 comenzi are un produs pentru copii
  • Cea mai complexă comandă are 26 de produse și include televizor, mașină de spălat, aspirator, articole sportive, blender, fier de călcat, cuptor cu microunde, scaune, saltea și altele.

Cele mai comandate marci de pe categorii de produse

Cantități pe cele mai vândute game de produse:

  • Produse pentru casă și îngrijirea casei: 108.000 de bucăți
  • Electrocasnice mici (mixere, blendere, cafetiere și altele) : 83.000
  • Îngrijire personală: 49.000
  • Îmbrăcăminte și încălțăminte: 42.000
  • Televizoare: 40.000
  • Telefoane: 38.000
  • Anvelope: 36.000
  • Jucării: 31.000

Produse inedite comandate online:

  • 122 de automobile
  • 3,9 KG de aur
  • 1.800 Nopți de cazare
  • 410 Bilete la evenimente
  • 275 Abonamente la servicii medicale și abonamente stomatologice, Regina Maria, Medicover, Just Smile
  • 159 Ceasuri și bijuterii de lux

UPDATE 16:18 - În acest moment, eMAG a depășit valoarea vânzărilor de Black Friday din 2017. Încasările sunt de peste 361 de milioane de lei. Pe site mai sunt aproape 2 milioane e produse rămase.

UPDATE 15:50

UPDATE 15:00 - Primele comenzi de Black Friday la Fashion Days, făcute aseară, au început să fie, deja, livrate. Aproximativ 5.000 de clienți, din București și Ilfov, își vor primi astăzi coletele și pot fi recompensați pentru rapiditate. Astfel, persoanele care fotografiază comanda de Black Friday și o postează pe Facebook, până la ora 18:00, pot câștiga unul dintre cele 5 vouchere în valoare de 1.000 de lei.

Fashion Days Black Friday la ora 13:00

  • numărul de vizitatori care a accesat platforma Fashion Days până la ora 13:00 a crescut la 900.000.
  • numărul de comenzi efectuate de Black Friday a crescut la 75.500
  • numărul de produse comandate a ajuns la 200.000
  • schimbare în topul comenzilor cu cele mai multe produse – cea mai numeroasă comandă a fost făcută din București și include 113 articole, în valoare de 4.708 lei
  • comanda cea mai scumpă a fost făcută din Ilfov, conține 26 de produse și valorează 9.924 de lei
  • cel mai scump produs este un ceas cu carcasă de diamant, Rado – 3.989 de lei

Black Friday 2018 la Fashion Days - fun facts

Cele mai căutate produse:

  • adidași
  • UGG
  • Ceasuri

Cele mai căutate culori:

  • Negru
  • Alb
  • Roșu

Cele mai utilizate filtre:

  • Brand
  • Preț
  • Stil: casual, elegant sport

Cel mai utilizat filtru din categoria „material”: piele naturală.

UPDATE 14.07 - Peste 857 de milioane de produse au fost vândute de Black Friday la eMAG până în acest moment, valoarea cărora depășește 330,6 milioane de lei. Plata cu cardul este în creștere, dar într-un ritm foarte lent, ajungând la 33,81%.

UPDATE - 13.17 Valoarea totală a comenzilor de Black Friday la eMAG a depășit 315 milioane de lei, dintre care 33,79% au fost plăți făcute cu cardul. S-au vândut 812.460 de produse, iar în stoc au mai rămas încă 2.187.540, care își așteaptă cumpărătorii. În plus, retailerul online a înregistrat 29.254 de clienți noi.

Vizitele pe mobil înregistrează 77,03%, iar numărul maxim de vizitatori simultani a ajuns la 405.372 de persoane. Este interesant de aflat că timpul total petrecut pe eMAG este echivalent cu 133 ani, 193 zile și 3 ore.

UPDATE - 12.42

UPDATE - 12.28 Comandă înregistrată, comandă livrată - 5.000 de oameni își vor primi astăzi comenzile făcute pe Fashion Days, iar 5 dintre cei care vor posta în social media o poză cu produsele primite au șansa de a primi vouchere în valoare de 1.000 de lei pentru cumpărături. „Este păcat să nu ne bucurăm de viteză”, spune Robert Berza, CEO Fashion Days.

Până la ora 12, pe Fashion Days au fost înregistrate comenzi în valoare totală de 25.000.000 lei fără TVA.

În categoria fashion, eMAG a înregistrat o creștere de peste 150% la ceasuri, încălțăminte și fashion pentru copii.

UPDATE - 12.15 Cele mai bine vândute branduri de televizoare la eMAG sunt Samsung, LG, Start-Light, Philips și Horizon. Cele mai bine vândute branduri de telefoane la eMAG: Samsung - 32%, Huawei - 31%, Apple, Nokia, urmate de Xiaomi.

Vezi aici câteva modele de televizoare 4K din oferta retailerului, aflate acum la reducere.

UPDATE - 11.47 Coșul mediu de cumpărături la eMAG.ro este de circa 735 de lei.

UPDATE - 11.30 Produsele comandate cel mai rapid de Black Friday la eMAG:

  • Consola Microsoft Xbox One Slim 1TB, 500 de bucăți în 39 de secunde
  • Telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey, 500 de bucăți în 43 de secunde
  • Anvelopa de iarnă Tigar WINTER 195/65R15 91H, 800 de bucăți în 44 de secunde
  • Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650, 240GB, 500 de bucăți în 53 secunde
  • Telefon mobil Samsung Galaxy S8, 64GB, 1.000 de bucăți în 64 secunde

UPDATE - 11.19 Persoanele care cumpără de Black Friday pe eMAG și achită cu cardul lor Mastercard sau Maestro salvat în platforma sau în aplicația eMAG intră automat în cursa pentru câștigarea unui autoturism marca Mercedes-Benz GLC 250 Coupé. Campania se desfășoară exclusiv pe platforma online și în aplicația mobilă, în perioada evenimentului Black Friday, începând din data de 16 noiembrie și până pe 17 noiembrie, ora 2:00 AM. Mai multe detalii aflați de aici.

UPDATE - 11.16 A fost confirmată ea mai mare comandă plătită la eMAG cu cardul bancar online - 130.000 lei pentru aproape un kilogram de aur. După ora 12, eMAG suplimentează promoțiile cu produse, a anunțat Iulian Stanciu, CEO al eMAG.

UPDATE - 10.35 Valoarea totală a comenzilor de Black Friday la eMAG a crescut până la 253.923.000 de lei. Au fost vândute 620.096 de produse, fiind rămase pe stoc încă 2.379.904. Angajații eMAG procesează comenzile și au început deja livrarea produselor comandate de către primii clienți.

UPDATE - 10.15 Până la această oră, 3.883 de selleri marketplace cu comenzi în Black Friday au reușit să facă vânzări, numărul total de produse vândute din marketplace fiind de 112.653.

eMAG a înregistrat 19.360 de clienți noi, iar numărul lor continuă să crească de la un minut la altul. De asemenea, a crescut și numărul maxim de vizitatori simultani, ajungând la 405.372.

UPDATE - 10.00 În topul cumpărăturilor din coșul românilor sunt aurul și monedele, fiind cumpărate 1.683 de grame. Pachetele turistice rămân a fi la mare căutare de Black Friday la eMAG. Până la această oră, s-au vândut 1080 de nopți de cazare. Tot la categoria relaxare și divertisment, s-au făcut 193 de comenzi pentru bilete la evenimente. În topul celor mai solicitate comenzi sunt și cele de servicii medicale - 159 la număr. Nici până la această nu s-a vândut nimic din categoriile Cursuri și activități și Înfrumusețare.

UPDATE - 9.47

UPDATE - 9.47 Ce au căutat femeile de Black Friday, cantitativ, pe eMAG: aspirator fără sac, scutece, șervețele umede, perie rotativă Rowenta și detergenți capsulă Ariel. În topul cumpărăturilor făcute de bărbați se numără SSD Kingston, telefonul mobil Huawei P20 Lite, scutece, detergenți capsulă Ariel și televizor Start Light. Cel mai bine vândut produs a fost dintotdeauna scutecele.

FIFA 19 este cel mai bine vândut joc, cu peste 300 de comenzi făcute, celelalte fiind la o diferență extrem de mare, cu mai puțin de 5 comenzi, printre care Need for Speed Pay Back, Assassin's Creed și GTA 5.

UPDATE - 9.25 Cei de la eMAG spun că ritmul cumpărăturilor este foarte mare în acest an. Iulian Stanciu, eMAG anunță că au început deja livrările, pe principiul primul venit, primul servit - așa că primii clienți își vor primi produsele chiar astăzi!

UPDATE - 9.20 Tocmai s-a vândut un pachet Castel Brâncoveanu, din Bușteni. O noapte la castel costă 12.000 de lei.

UPDATE - 8.51 În prima oră de la startul evenimentului eMAG a înregistrat comenzi în valoare de 130.000.000 de lei, cu 40% mai mult comparativ cu prima oră de anul trecut.

Recorduri din prima oră de eMAG Black Friday:

  • Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650, 240GB, 500 de bucăți în 53 secunde
  • Telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey, 501 de bucăți în 43 de secunde
  • Consola Microsoft Xbox One Slim 1TB, 500 de bucăți în 39 de secunde
  • Anvelopa de iarnă Tigar WINTER 195/65R15 91H, 800 de bucăți în 44 de secunde
  • Telefon mobil Samsung Galaxy S8, 64GB, 1.000 de bucăți într-un minut și patru secunde.

Promoțiile vor fi suplimentate pe tot parcursul zilei.

UPDATE - 8.35 Statistici privind numărul de comenzi făcute până acum: Automobile - 50 comenzi, Ceasuri și bijuterii - 51 comenzi, Aur & Monede - 1.231 grame, Bilete evenimente - 130 comenzi, Servicii telefonie - 45 comenzi, Servicii medicale

- 94 comenzi, Pachete turistice - 675 nopți de cazare. Încă nu s-a făcut nicio comandă pentru cursuri și activități, la fel nici pentru înfrumusețare.

Valoarea totală comenzilor a crescut până la 180.000.000 de lei.

UPDATE - 8.10 Până la această oră, eMAG a vândut produse în valoare de 147.823.000 de lei. În ceea ce privește modalitățile de livrare, 63,12% reprezintă livrarea prin curieri, în timp ce 23,71% dintre cumpărători preferă ridicarea produselor din showroom, iar 13,17% vor merge la oficiile poștale să-și ia produsele comandate de Blak Friday.

Clujul este în topul clasamentului între orașele mari privind numărul de produse vândute per 1000 de locuitori, cu o pondere de 23,63%.

UPDATE - 07.58 Black Friday la Fashion Days: „Am făcut tot ceea ce ne-am propus. Aseară am vândut de 18.600.000 valoare comandă fără TVA. Mobile app a fost peste 70, anul trecut 62%. Coșul mediu de cumpărături a fost peste 400 de lei, deși noi ne propusesem 380 de lei. Am vândut extrem de bine în bani pantofi, am vândut mai bine decât ne așteptam pe zona de îmbrăcămine și pentru bărbați. Brandul numărul unu a fost Guess, apoi Trespass, pe locul trei e Nike. Se duc ceasurile ca popcornul - în primele 5 minute am vând câteva sute de ceasuri de lux. În prima oră am avut 100.000 de oameni în aplicație. Am făcut 5 milioane de lei în prima oră”, spune Robert Berza, CEO Fashion Days.

UPDATE - 7.50 Valoarea totală a comenzilor confirmate pe eMAG este de 121.720.000 de lei, iar pentru 31,9% dintre acestea plata a fost făcută cu cardul. 1.558.172 de români au vizitat site-ul și au cumpărat 255.636 de produse, fiind rămase încă 2.744.364. Numărul maxim de vizitatori simultan pe site este de 335.963 de persoane.

UPDATE - 7.44: 40 de automobile, 25 de comenzi de ceasuri și bijuterii, 773 grame de aur și monede, 80 de comenzi pentru bilete la evenimente, 28 de comenzi pentru servicii de telefonie, 48 de comenzi pentru servicii medicale și 418 nopți de cazare - acestea sunt cumpărăturile pe care le-au făcut românii pe eMAG până la această oră.

UPDATE - 7.29 De Black Friday, eMAG a înregistrat 200.000 de vizitatori în același timp doar în aplicație, 80% dintre aceștia reprezentând trafic mobil. Timpul de încărcare este foarte bun. Numărul maxim de produse cumpărate pe secundă a fost la ora 6:57, cu 229 produse. În primul minut au fost vândute 8200 de produse. În ceea ce privește ponderea cumpărăturilor la nivel geografic, Chiajna este pe primul loc în București, urmată de Popești Leordeni și Florești. S-a confirmat cumpărarea unui BMW X5, redus la 61.000 de euro de la 82.000 de euro.

UPDATE - 7.12 - Statistici Black Firday 2018 eMAG: Până la această oră, românii au făcut cumpărături în valoare de 56.343.500 de lei, pentru 30% dintre acestea alegând opțiunea de plată cu cardul.

UPDATE - 7.05 Românii se înghesuie să cumpere bilete la distracție. Prima comandă de Black Friday la eMAG a fost un bilet la eveniment. Acum sunt 2 bilete la evenimente și 10 nopți de cazare. În plus, s-au vândut deja 29 de grame de aur și monede.

UPDATE - 7.00 S-a dat startul cumpărăturilor de Black Friday 2018 la eMAG.

UPDATE - 6.44 La eMAG ziua de Black Friday înseamnă de fapt toată noaptea. Conducerea companiei verifică ultimele sisteme înainte să dea drumul serverelor. La ora 6.40 dimineața eMAG încă nu a dat drumul la reducerile de Black Friday, iar la porțile magazinului online oamenii stau mai ceva ca nazgoulii în Lord of the Rings.

Pentru noi, cei care vom urmări ziua din War Room-ul eMAG, ziua începe într-un birou, înainte de apăsarea butonului, moment rezervat doar celor din managementul eMAG care își iau timp pentru a monitoriza dacă toate lucrurile sunt bune.

Catalogul eMAG Black Friday: Toate produsele la reducere!

  • 300.000 de produse pentru casă și grădină
  • 300.000 de jocuri și jucării
  • 235.000 de produse fashion - categoria cu cea mai mare creștere de la an la an
  • 15.000 de mașini de spălat
  • 20.000 de laptopuri
  • 50.000 de televizoare - cel mai dorit produs de români anul acesta
  • 76.000 de smartphone-uri
  • 21.000 de frigidere
  • 165.000 de electrocasnice mici
  • 100.000 de parfumuri și cosmetice
  • 190.000 de anvelope
  • 30.000 de articole și echipamente sportive

Black Friday 2018 la eMAG, Flanco, Altex, PC Garage, evoMAG și alții. Ghidul complet înainte de sărbătoarea reducerilor

Dacă nu ai bani acum, dar îți dorești ca Black Friday 2018 la eMAG să nu treacă pe lângă tine, poți apela la un card de credit. Timpul nu este pierdut pentru că eMAG și Raiffeisen Bank continuă și în acest an parteneriatul pentru carduri de credit cobranded. Dacă vrei să te bucuri de Black Friday în rate, poți lua cardul de aici. Primești un bonus de 100 de lei pentru cardurile solicitate între 16 și 19 noiembrie pentru cadrul de cumpărături eMAG. Dacă vrei să te bucuri de Black Friday în rate, ia-ți cardul de aici.

Black Friday în România și în lume: istoria sărbătorii reducerilor

La fel cum s-a întâmplat în cazul multor alte sărbători, trenduri și concepte, Black Friday este un eveniment adus la noi din Statele Unite. Această sărbătoare, Black Friday sau Vinerea Neagră, marchează deschiderea sezonului de cumpărături pentru Crăciun. În America, Thanksgiving Day (Ziua Recunoștinței) este sărbătorită în a patra zi de joi din noiembrie, așa că Black Friday a luat a patra zi de vineri din lună și are loc în fiecare an între 23 și 29 noiembrie. În timp, Black Friday a devenit unul dintre cele mai așteptate evenimente de shopping din întreg anul la nivel mondial. Acest lucru este valabil și pentru români, Black Friday în România fiind sărbătorit încă din 2011, când retailerul online eMAG a adus acest concept și în țara noastră.

Black Friday 2018 la eMAG se organizează anul acesta pe 16 noimebrie, când majoritatea retailerilor online din țara noastră se alătură acestei campanii și vin cu cele mai căutate produse la prețuri mai mult decât atractive. Alți retaileri care organizează Black Friday în România sunt evoMAG, cel.ro, PC Garage, Flanco, Altex, Domo, F64, Quickmobile, FashionDays, Elefant.ro, Seven Sins, Zorile Store, dar și alte site-uri de comerț online mai mici sau mai mari.

Însă, Black Friday are o istorie mai veche de un secol, și nu a fost asociată, dintotdeauna, cu zona de retail, iar despre asta puteți citi mai multe în articolul nostru de aici.