În același timp, peste 60 de milioane de bilete sunt vândute anual în SUA, la concerte și evenimente live, scrie The Next Web.

Un startup de VR a luat în considerare aceste două aspect și a construit o platformă care le permite oamenilor să trăiască experiența adevărată a unui concert, în realitatea virtuală. CEEK a stabilit parteneriate cu Universal Music, {{Apple[7]}} și T-Mobile și vinde căștile sale în magazinele Best Buy și Target.

Acum, compania și-a orientat atenția spre blockchain și vrea să creeze un sistem bazat pe contracte Ethereumsmart, care ar aduce beneficii financiare pentru CEEK, artiști, parteneri și utilizatori. Aceasta lucrează și la o criptomonedă proprie, care îi va permite să dezvolte un ecosistem de realitate virtuală activat în blockchain.

Cu aceste monede, clienții pot achiziționa bilete la evenimente și pot primi acces ca să întâlnească artiștii. Platforma a transmis deja concerte ale unor artiști precum U2 și Katy Perry. Mai mult decât atât, monedele CEEK pot fi folosite de către artiști ca mijloc de acordare de licenţe pentru drepturile de autor asupra operelor muzicale, ceea ce ar genera un alt flux de venituri.