Compania a înregistrat o progresie semnificativă pe finalul anului trecut datorită extinderii în Ungaria. Având un potențial important, țara vecină ar trebui să aducă 10% din veniturile pe 2019.

Se așteaptă că Bonami să atingă 10 milioane euro în 2019 pe piața din România și să își mențină contribuția de 15% din veniturile totale ale companiei, estimate la 60 milioane euro.

Începând din martie anul acesta, vizitatorii ce accesează site-ul Bonami nu trebuie să se mai înscrie pe site pentru a putea efectua cumpărături. „Am constatat o dinamică interesantă de când am implementat această modificare: a scăzut numărul de înregistrări, însă a crescut numărul comenzilor efectuate de cei ce optează să primească oferte pe e-mail, suntem deci optimiști’’, a declarat CEO-ul Bonami, David Siska.

Bonami, creștere cu 60% în România

La creșterea cu 60% în 2018 a pieței românești a contribuit mărirea semnificativă a stocului, care s-a dublat, tendință ce se va menține și în 2019. De asemenea, din totalul de 2 milioane de produse vândute, 300.000 și-au găsit loc în casele românilor.

Categoria de mobilier continuă să ocupe un loc important, înregistrând o creștere cu 50% față de anul trecut și reprezentând o treime din vânzările Bonami. Aplicația mobilă numără zeci de mii de descărcări și generează în continuare 10% din vânzările anuale.

Pentru 2019, se preconizează o suplimentare a spațiului de depozitare cu 4000 mp, ajungându-se astfel la o suprafață totală de 10.000 mp și îmbunătățirea serviciilor de livrare.

„Dorim să arătăm clienților noștri beneficiile unei achiziții pe bonami.ro: vor găsi o gamă largă de produse pline de personalitate, ce pot fi comandate confortabil și convenabil de acasă. Totodată dorim să le înlăturăm orice temeri legate de comerțul online și să le explicăm că în spatele Bonami se află o echipă entuziastă, ce depune eforturi zi de zi pentru ca ei să fie mulțumiți”, a mai afirmat David Siska, CEO Bonami.