Acest articol a fost publicat prima oară de către Delia Mircea pe Contzilla.ro, site-ul care explică legislația și contabilitatea pe înțelesul tuturor.

----

În primul rând, trebuie să angajezi un contabil sau să închei un contract de prestări servicii cu o persoană fizică (PF) sau o persoană juridică (PJ) autorizată membră CECCAR.

Pasul următor este de a achiziționa de la ANAF câte un registru unic de control pentru sediul social și pentru fiecare punct de lucru/sediu secundar.

Să întocmești ROI (regulamentul de ordine interioară) în care să specifici modul de organizare al activităților din societate, în termen de maxim 60 de zile de la înființare.

Nu uita să achiziționezi o ștampila a firmei. Chiar dacă obligativitatea ștampilei a fost eliminată, mai există frecvente situații în care o să ai nevoie de ea.

Nu în ultimul rând, nu uita să te ocupi de deschiderea unui cont bancar al societății pentru efectuarea operațiunilor de încasări/plăti, dar și achitarea taxelor către buget.