Meniurile vor putea fi comandate și livrate în Otopeni, Corbeanca, Balotești, Buftea și București, capacitatea locației fiind de 500 de porții zilnic. Totodată, Moșia lansează și un serviciu de donații, prin care va găti și va susține gratuit familiile vulnerabile din Corbeanca.

Moșia Corbeanca a fost deschisă în vara anului 2017, fiind parte a Maidan Grup, fondat de antreprenorii români Bogdan Doltu și Călin Cîndea. Cu o suprafață de 11.000 mp, Moșia oferă spații pentru evenimente, team-building-uri, zone de relaxare, dar și o bucătărie cu meniuri deja consacrate care puteau fi consumate până acum doar în cadrul locației.

Având în vedere contextul actual provocat de virusul COVID-19, cei doi fondatori, împreună cu echipele din celelalte spații ale Maidan Grup (Stația Universitate, Stația Floreasca) încep de astăzi serviciul de delivery în Corbeanca, București, Balotești, Buftea și Otopeni.

În plus, din dorința de a veni în sprijinul comunității din Corbeanca, echipa va dona mâncare familiilor nevoiașe, care nu se pot deplasa sau nu au resursele financiare necesare. Oricine are nevoie de ajutor sau cunoaște pe cineva în localitate care are nevoie de ajutor poate scrie direct pe pagina de Facebook sau poate trimite un mesaj la contact@mosiacorbeanca.ro sau la telefon 0 748 020 041.

”Ne-am dorit să dăm înapoi comunității care ne-a susținut de când am deschis Moșia. De-a lungul timpului am încercat să susținem producători locali, iar acum atenția noastră se îndreaptă și către bătrânii sau cei care nu își pot asigura condițiile necesare în această perioadă de criză. Componenta de livrare este o mișcare strategică pentru business-ul nostru, însă pentru noi a fost întotdeauna vorba despre oameni și experiențe în tot ceea ce am făcut și nu renunțăm la această misiune”, a declarat Bogdan Dolțu, cofondator Maidan Grup.

Cum funcționează serviciul de livrări Moșia Corbeanca?

Comenzile se pot face luând direct legătura cu echipa Moșiei prin pagina de Facebook sau pe website și în curând și pe platforme de delivery. Livrările se vor face zilnic, de luni până sâmbătă, în intervalul orar 12-17. Comenzile primite până în ora 12 vor fi livrate în aceeași zi, iar cele primite după ora 12 vor fi livrate în ziua următoare.

Moșia oferă două tipuri de meniuri: à la carte și meniu flexibil, care se schimbă în fiecare luni, miercuri și vineri și care constă din supe și mâncare gătită.

Meniurile sunt disponibile la porție sau în varianta family pack și sunt detaliate aici: https://mosiacorbeanca.ro/#meniuri.

Începând cu 30 martie, experiența gastronomică oferită va fi întregită de produse de bar pe care cei doi antreprenori le vor oferi la prețuri asemănătoare celor de retail. Selecția de bătuturi ce vor putea fi comandate include: Fritz-Kola, limonade, vinuri românești, bere artizanală.

Pentru acest serviciu, s-au luat toate măsurile sanitare necesare astfel încât livrarea și produsele să respecte cele mai înalte standarde de curățenie. Echipa a adoptat proceduri interne de lucru stricte, se folosește o lampă UV germicidală pentru a steriliza ambalajele și spațiul de lucru, toți membrii echipei au stat izolați de la începutul epidemiei, iar acum folosesc toate echipamentele de protecție: măști, mănuși și îmbrăcăminte separată pentru bucătărie. Igienizarea întregului spațiu se face săptămânal de către o firmă autorizată.

Mai multe detalii despre meniuri și comenzi sunt disponibile pe http://mosiacorbeanca.ro/ și la contact@mosiacorbeanca.ro.