Vânzările pe punctele de lucru din centrele comerciale sunt în cădere liberă. Comparativ cu luna Martie 2019, acestea au scăzut cu 80%. De la răspândirea Coronavirus în țara noastră și până în prezent, compania românească Blue Lagoon Clean a înregistrat pierderi de peste 35.000 de euro.

„Vânzările pe serviciul de Colectare și Livrare Gratuită s-au păstrat relativ constante, dar estimăm o creștere în perioada imediat următoare. Din acest punct de vedere suntem pregătiți să facem față cererii. Menționez că prețurile vor rămâne aceleași, iar toate ofertele se vor păstra. Prioritatea companiei este plata salariilor și în prezent nu există întârzieri”, spune Vlad Elias co-fondator Blue Lagoon Clean.

În perioada următoare, compania romanească Blue Lagoon Clean va continua să funcționeze și să asigure servicii profesionale de curățare și dezinfectare a hainelor și covoarelor și astfel să vină în sprijinul clienților din București și județul Ilfov cu măsuri pentru limitarea răspândirii Coronavirus.

Rolul detergenților dezinfectanți avizați este acum mai important ca niciodată, deoarece reprezintă o măsură de protecție suplimentară, astfel încât riscul de infecție să fie minimizat. Dezinfectarea hainelor se face prin caracterul biocid al detergenților.

La Blue Lagoon Clean, procesul de curățare și dezinfectare a hainelor se face atât prin detergenții care au aviz din partea Ministerului Sănătății, cât și prin procesul de călcare și uscare profesională.

Toate măsurile luate până în prezent de echipa Blue Lagoon Clean au în vedere siguranța angajaților și clienților, ca de exemplu: instalarea de pompe de dozaj automat pentru programele normale de spălare cu apă, astfel încât să fie eliminată orice posibilitate de eroare umană, dezinfectarea suprafețelor după fiecare persoană, păstrarea limitei de distanță, echiparea mașinilor cu soluții dezinfectante. De asemenea, se recomandă tuturor clienților ca plățile să se efectueze cu cardul.

„Am mărit dozajul în cazul detergenților dezinfectanți, astfel încât să asigurăm igienizarea hainelor. Personalul din centrele de colectare a fost instruit și a primit materialele necesare pentru dezinfectarea suprafețelor, procedură care se face după fiecare client, cât și materiale de protecție personală, cum ar fi mănușile sterile.

În ce privește personalul care deservește serviciul de Colectare & Livrare Gratuită, aceștia au la dispoziție materiale dezinfectante atât pentru ei, cât și pentru mașini. O serie de măsuri sunt obligatorii, cum ar fi: lipsă contactului direct cu clientul prin salut, păstrarea unei distante minime de 1 m, dezinfectarea mâinilor, evitarea discuțiilor amicale și limitarea acestora la strictul necesar”, spune Cristina Tarasevici, co-fondatoare Blue Lagoon Clean.

Echipa Blue Lagoon Clean va continua să livreze servicii de curățare și dezinfectare a hainelor atâta timp cât acest lucru va fi legal posibil și nu va pune în pericol angajații companiei.