Noua soluție cu contact redus folosește tehnologia mobilă și permite livrarea coletelor către destinatari fără schimb de documente, hârtii sau semnătură fizică de primire. Pe scurt, soluția înlătură din procesul de livrare etapa confirmării de primire a coletului prin semnătură de către destinatar, eliminând orice contact direct dintre curier și client.

Numărul livrărilor Urgent Cargus de colete pre-plătite și care nu mai necesită ramburs la livrare a înregistrat o creștere de 20% în ultimele zece zile.

Această rată de creștere confirmă tendința așteptată a clienților de a migra tot mai accentuat către cumpărăturile online. În acest context, noua soluție de livrare cu contact redus răspunde și așteptărilor clienților și, totodată, unei tot mai stringente nevoi de protecție împotriva răspândirii COVID 19.

”Suntem conștienți că trebuie să continuăm să facem livrările, chiar și în condițiile dificile de azi. Avem clienți care depind de noi, sunt businessuri care se bazează pe serviciile noastre. Este foarte important acum să ne facem treaba bine, eficient și în siguranță, ca să menținem economia funcțională, mai ales în aceste condiții severe de avarie. Ne numărăm printre cei din prima linie, noi și toți cei din industria de curierat. Suntem prima companie de curierat care a venit cu această soluție și suntem gata să împărtășim soluția pusă la punct de echipele noastre cu toți ceilalți colegi din industrie, astfel încât să răspundem cât mai coordonat nevoii stringente de stopare a răspândirii COVID 19 ”, a spus Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.

Industria de curierat este la rândul ei afectată de situația tot mai complexă a pandemiei de coronavirus, care, conform estimărilor specialiștilor, riscă să dureze mai mult decât se prevăzuse inițial. Mulți clienți persoane fizice, dar și afaceri mici, mijlocii sau mari depind, mai ales acum, de buna funcționare a serviciilor firmelor de curierat.

”Curierii Urgent Cargus, la fel și colegii noștri de la celelalte companii sau de la Poșta Română, sunt zi lumină pe teren și în contact cu mii de persoane. Prin urmare, buna protecție este vitală și presupune o atenție sporită constantă, soluții adaptate și măsuri excepționale pentru a limita răspândirea COVID 19. De aceea, dincolo de faptul că trebuie să fim cu toții pregătiți să răspundem la creșterea cererii pentru servicii de curierat, împărtășirea bunelor practici și solidaritatea ce depășește barierele competiționale, acum chiar poate face diferența”, a precizat Jaroslaw Sliwa.

La finalul săptămânii trecute și compania de curierat Sameday anunța faptul că va avea disponibil un nou serviciu pentru a putea să elimine interacțiunea dintre curieri și clienți în momentul predării coletelor. De asemenea, s-au observat creșteri considerabile a coletelor plătite direct cu cardul pe site-ul comercianților.