Compania vine în sprijinul unității medicale cu peste 700 de articole necesare dotării corespunzătoare.

Articolele oferite de Vivre răspund necesarului centrului de spitalizare și fac parte din categorii precum accesorii de baie și bucătărie, spații de organizare și depozitare, articole textile, soluții dezinfectante și altele. Primul transport de produse a fost organizat în cursul săptămânii trecute, urmând ca cel de-al doilea să fie realizat până la finalul acestei săptămâni.

”Implicarea în dotarea acestei unități, atât de necesară în suplimentarea capacității de îngrijire a celor afectați, este un demers firesc. Pentru Vivre, solidaritatea este un principiu de bază în orice acțiune, mai ales în aceste momente în care o colaborare strânsă între mediul de afaceri este mai mult decât vitală pentru a face față contextului generat de răspândirea coronavirus. Am mobilizat resurse importante, facem tot posibilul să sprijinim retailerii români. Venim în ajutorul persoanelor afectate direct de COVID-19 și suntem în permanență aproape de clienții noștri. Este o filozofie de #Împreună, implementată atât în viața personală, cât și în cadrul companiei”, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre.

Reamintim că pe data de 02.04.2020, Auchan Retail România, împreună cu Leroy Merlin România, cu sprijinul Ministerului Sănătății și al Departamentului pentru Situații de Urgență (DSU), au demarat organizarea unui centru de spitalizare pentru persoane noncritice de 350 de paturi, prin punerea la dispoziție a unui spațiu de 7.500 mp în Bucureștii Noi, respectiv amenajarea și echiparea lui pentru a fi predat, ulterior, Ministerului Sănătății.

Pentru operațiunea de dotare a centrului medical din Bucureștii Noi s-a alăturat și Ikea.

Vivre este principalul e-commerce din industria home & deco din CEE, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 150.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la 1.000 de branduri din întreaga lume.