Însă, știm foarte bine că este destul de greu să convingi un investitor. Nu să ajungi la el, pentru că avem acum tot felul de conferințe și întâlniri, și, în plus, chiar și un mesaj pe LinkedIn este suficient, ci să-l convingi că merită să investească în startup-ul tău. Pentru că trebuie să fim sinceri, un investitor căută să-și sporească banii pe care ți-i acordă.

Și mai trebuie să fim realiști într-o privință: doar un număr mic de startup-uri vor reuși să atragă finanțare din partea unui investitor de venture capital. Însă cum poți să te asiguri că ai, sau vei fonda, un startup pe care investitorii îl vor adora?

Am citit recent un material în care un partener al unui fond de investiții, Sarah Hodges – Pillar VC, specializat în investiții de tip early stage ne oferă câteva trucuri pe care să le punem în practică pentru a avea un startup atractiv.

”Pentru a avea succes, fondatorii startup-urilor trebuie să înțeleagă foarte bine care este ținta lor și de ce își doresc să ajungă acolo”, spune Hodges.

Citiți materialul pe larg pe medium.com.