Cu cât stai mai mult pe LinkedIn și îl folosești, distribui link-uri și te implici în grupuri, vei primi din ce în ce mai multe cereri de prietenie. Pe Facebook refuzi sau nu, iar pe LinkedIn ar trebui să ai grijă pe cine adaugi în lista ta, pentru că rețeaua ta va avea influență dacă cei pe care-i ai în listă pot fi contactați oricând.

Potrivit autorului Keith Ferrazzi, citat de „Entrepreneur“, fondatorul LinkedIn, Reid Hoffman, i-a spus cum să folosească LinkedIn pentru a avea succes.

„LinkedIn e o rețea închisă. Și e un motiv bun pentru asta. Ca rețeaua să aibă sens pentru a fi o unealtă pentru introduceri și prezentări, conexiunile trebuie să aibă valoare. Depinde de fiecare să ofere putere unui anumit contact. Dacă vine cineva la tine și te roagă să-l recomanzi, trebuie să fii în poziția de a putea să faci asta cu sinceritate și știindu-i activitatea“, a spus Reid Hoffman.

Nu trebuie să faci o analiză complexă a fiecărui om care te adaugă pe LinkedIn, dar studiază-i în timp și, dacă nu sunt relevanți pentru tine, elimină-i. De asemenea, dacă vrei să fii relevant, încearcă să creezi conexiuni între oameni măcar o dată pe lună.