După 25 de ani de business Made in România, în care compania a adunat în portofoliu peste 2.500 de produse internaționale premium distribuite la nivel național, Ciprian Moldoveanu preia conducerea sub propria viziune strategică. Odată cu schimbarea managementului, compania a trecut printr-un amplu proces de rebranding ce a constat într-o reiterare a valorilor companiei, conform noii viziuni care a dus la o nouă identitate vizuală, un nou sediu și o nouă structură organizațională.

„Trecerea către a doua generație de management a fost una rațională, dar în același timp emoționantă, având în vedere preluarea conducerii companiei de la tatăl meu. Nordic Food se ghidează după cinci valori fundamentale: Responsabilitate, Integritate, Inovație, Adaptabilitate și Optimism. Rebrandingul companiei a păstrat valorile și misiunea de a aduce consumatorilor bucurie la fiecare masă, dar a venit cu o abordare nouă, adaptată noilor tendințe. Cel mai important element al procesului de rebranding a fost schimbarea identității vizuale, aplicată la nivelul întregului grup. Asta a însemnat website-uri noi, un nou sediu în zona de Nord a Capitalei, noi echipamente, mașini, legitimații, cărți de vizită. Prin toate aceste schimbări, cu un puternic impact în cultura organizațională, ne dorim să fim cât mai aproape de nevoile clienților din România și să le oferim produsele premium pe care și le doresc”, a explicat Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food România.

Schimbările organizatorice au păstrat trendul ascendent Nordic Food în ceea ce privește evoluția financiară a companiei. Astfel, în 2017, cifra de afaceri a ajuns la 241 de milioane de lei, cu 5% mai mare față de anul 2016.

2018 aduce vântul schimbării nu doar la conducere

Dacă 2017 a fost anul schimbărilor organizatorice, 2018 vine cu noutăți în ceea ce privește extinderea business-ului Nordic. De curând, Nordic Food a achiziționat compania Dupont, unul dintre principalii săi competitori în ceea ce privește distribuția de produse franțuzești de patiserie-cofetărie în HoReCa. De acum înainte, prin intermediul Nordic Food, produsele care făceau parte din portofoliul Dupont vor fi distribuite la nivel național către cei din sectorul de patiserie-cofetărie.

Totodată, compania va crea și un nou serviciu pentru clienți. Cu o investiție de 150.000 de euro, noua aplicație de Warehouse Management System, ce va fi implementată pe o perioadă de 3 luni, va ajuta la administrarea automată și completă a tuturor activităților de recepție, depozitare și livrare. Mai exact, prin noua aplicație dedicată clienților, vor fi optimizate toate operațiunile din depozit, de la recepție, la managementul termenelor de expirare, la managementul calității produselor, până la livrare.

Nordic Food a fost înființată în anul 1994 cu 100% capital românesc, sub denumirea de Nordic Import-Export CO. Astăzi, Nordic Food este o companie de vânzări, marketing și merchandising, cu acoperire națională. Din portofoliu Nordic Food fac parte Nordic Logistic (transportă alimente de bază, produse proaspete, produse congelate și fructe și legume proaspete), Nordic PetFood Production (producător de hrană uscată pentru câini și pisici) și Nordic Petfood Distribution (servicii de distribuție pentru produse petfood și petcare).