Ștefan Gergely, fondator Aurus, și Andrei Nedelcu au creat în 2018 un buton foarte simplu. Un fel de glumă între ei. Îl cumpărai prin PayPal și puteai să pui un link al tău pe acel buton. Odată cu pandemia de coronavirus, cei doi au refăcut butonul și donează toate veniturile către Organizația Mondială a Sănătății.

Butonul a fost promovat și pe Product Hunt, cel mai mare site pentru descoperirea de noi produse tehnologice.

Butonul e disponibil la acest link - Astăzi, butonul care strânge fonduri pentru lupta față de noul coronavirus a început de la un cent, dar în momentul în care scriem a ajuns la 2 dolari.

Produsul extraordinar de simplu a fost inițial lansat de niște români în 2018, iar în 2019 a fost nominalizat la premiul pentru cel mai bun produs din categoria WTF de celebrul site Product Hunt. La un moment dat, butonul original ajunsese la suma de 40 de dolari. Evident, de la un punct încolo oamenii nu au mai plătit pentru acel buton, dar acum o pot face pentru o cauză bună.

The Button e un produs lansat de doi români ca un side project care nu e nici mai mult, nici mai puțin decât un buton mare pe site-ul Button.do. E o modalitate de a-ți face publicitate, inspirată de un site celebru la vremea lui, numit The Million Dollar Homepage.