FlixMobility, compania mamă FlixBus și FlixTrain, cât și una dintre principalele companii travel-tech care oferă servicii de mobilitate sustenabile și intermodale, își continuă planurile de creștere în Europa și în SUA. În România, FlixBus continuă să își extindă rețeaua verde și lansează o gamă largă de călătorii din București spre litoralul bulgăresc.

Din data de 22 iulie, românii pot călători direct spre șapte destinații de vacanță de pe litoralul Bulgariei, precum Sunny Beach, Nisipurile de Aur, Varna, Obzor, Burgas, Albena și Kavarna. Prin lansarea celor două linii spre litoral, furnizorul de servicii de mobilitate oferă o alternativă de călătorite accesibilă, convenabilă și prietenoasă cu mediul pentru a sprijini revenirea turismului internațional între cele două țări vecine.

FlixBus va pune la dispoziția călătorilor două curse, una pe timp de zi și una de noapte. Autocarele vor circula de 6 ori pe săptămână în sezonul estival până pe data de 5 septembrie.

“Înainte de pandemie, în 2019, Bulgaria a fost a treia cea mai populară destinație pentru cei care călătoresc cu autocarul din România pe rute internaționale. Extinderea ofertei de călătorie spre stațiunile de pe litoralul bulgăresc reflectă interesul în creștere al pasagerilor români pentru această regiune, mai ales în perioada verii. Considerăm că printr-o ofertă de călătorie accesibilă, flexibilă și convenabilă putem contribui la relansarea turismului internațional, cât și să oferim o alternativă sustenabilă la autoturismul personal pentru cei care vor să călătorească fără griji către destinția lor de vacanță”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.

Prețurile biletelor de autocar spre Varna, Albena, Nisipurile de Aur sau Obzor pornesc de la 69,99 lei per segment de călătorie. Biletele spre Kavarna pornesc de la 76,99 lei, în timp ce prețurile spre Burgas și Sunny Beach încep de la 89,99 lei.

FlixBus practică prețuri dinamice, similar companiilor aeriene, acestea variind în funcție de momentul rezervării și de gradul cererii. Operatorul de servicii de mobilitate are cea mai competitivă ofertă din piață spre destinațiile din Bulgaria.

Călătoriile pot fi deja rezervate prin intermediul site-ului sau aplicației FlixBus, cât și din agențiile de turism partenere FlixBus.

FlixBus oferă curse cu plecare din București și spre Sofia, o altă destinație populară de city-break pentru turiștii români. Printre noile conexiuni care vor fi adăugate din 22 iulie se mai numără încă trei alte orașe din Bulgaria – Ruse, Razgrad și Schumen.

În prezent, operatorul de servicii de mobilitate oferă curse internaționale directe din România spre peste 100 de destinații din 14 țări din Europa.

FlixMobility, creștere în piețele existente, extindere în noi regiuni

Datorită unei ajustări continue a rețelei și a investițiilor în tehnologie și automatizare, operatorul de servicii de mobilitate a reușit să traverseze cu succes perioada pandemiei. În prezent, FlixMobility se concentrează în special pe creștere prin introducerea serviciilor sale în piețe noi, alături de extindere rețelei în cele deja existente.

Vara trecută, furnizorul de mobilitate a lansat primele sale rute internaționale către Țările Baltice și a început să construiască rețele naționale în Marea Britanie, Portugalia și Ucraina. Datorită restricțiilor de călătorie la călătoriile internaționale, călătoriile domestice au fost foarte căutate în și oferta de călătorii interne din cele trei țări s-a extins treptat.

Compania preconizează că Marea Britanie va deveni o piață importantă în Europa, FlixBus urmărind să obțină poziția de lider de piață până în 2025. În luna iulie, FlixBus a anunțat prima linie către Scoția, care va face legătura între Glasgow - Edinburgh - Londra și și-a consolidat oferta internă.

În Ucraina, FlixBus a lansat în această vară prima linie internă care leagă munții de litoral pe ruta Zatoka-Yasinia și a mărit numărul de călătorii transfrontaliere către 7 țări europene. În Portugalia, o altă țară pentru care turismul este un sector esențial, FlixBus oferă călătorii interne către plajele din faimoasa regiune Argave către Faro și Albufeira, precum și în partea de nord a țării până la Porto și Coimbra.

În SUA, FlixBus este în prezent cel mai utilizat serviciu de autobuz în multe regiuni de coastă și a continuat să se extindă spre sud-est prin adăugarea a 4 state noi și 12 orașe noi. Se preconiezează că SUA va deveni cea mai mare piață FlixBus în viitor, compania urmârind să opereze cea mai mare rețea de autocare din SUA până în 2023.

Combinarea călătoriilor ecologice și accesibile cu un produs de înaltă calitate și standarde stricte de siguranță a fost deja rețeta succesului companiei de servicii de mobilitate în toată Europa și în SUA. Numai în 2019, 62 de milioane de pasageri au călătorit cu autobuzele și trenurile ecologice ale FlixMobility.