Primul restaurant Maison des Crepes, bazat exclusiv pe clătite, a fost deschis în 2016 de către soții Valentin și Ruxandra Strugaru. De atunci, brandul a cunoscut o dezvoltare dinamică, iar planurile de viitor vizează extinderea atât pe plan național, cât și internațional.

În acest moment, franciza Maison des Crepes deține trei restaurante în București și două în provincie (Pitești și Constanța), cu peste 1 milion de clătite vândute.

”Încă de la lansarea primului restaurant Maison des Crepes, românii au redescoperit clătitele, îndrăgostindu-se de preparatele noastre, fie că vorbim de clătite mai complexe, sau rețete simple, unele mai noi, altele devenite repere internaționale, ce au cucerit lumea întreagă de-a lungul anilor. Ne onorează emoția pe care o generăm cu fiecare preparat culinar și artistic pe care îl servim clienților noștri și ne dorim ca viitorii parteneri francizați să continue și să dezvolte această tradiție. Am creionat proiectul de expansiune prin franciză de la început în minte și, paradoxal, iată că un moment de criză fără precedent a fost contextul optim pentru a îl aduce la realitate, alături de parteneri redutabili, fără de care nu am fi putut avea dinamica actuală și alături de care planurile se conturează peste așteptări”, a declarat Valentin Strugaru, cofondator Maison des Crepes.

Franciza Maison des Crepes, în parteneriat cu City Grill

Modelul de franciză Maison des Crepes, dezvoltat în parteneriat cu City Grill, ce activează pe piața restaurantelor din România de aproape 16 ani și care estima în 2019 o cifră de afaceri de 42 de milioane de euro, este un model modern, menit să faciliteze munca celor care își doresc să conducă singuri un business, fie că au sau nu o experiență anterioară.

În cadrul francizei Maison des Crepes, francizorul oferă partenerilor săi expertiză și suport constant, încă de la semnarea contractului de francizare. Partenerii francizați vor fi consiliați în alegerea și amenajarea spațiului, vor primi ajutor în construirea planului de afaceri și materiale, proceduri, traininguri și echipă dedicată de specialiști, resurse absolut necesare pentru dezvoltarea și operarea unui business de succes.

Taxa de intrare în franciză si redevențele sunt foarte competitive pe piața de francize-restaurant, iar investiția necesară a fost optimizată pentru eficiență maximă. Astfel, potrivit informațiilor disponibile pe site-ul rețelei, pentru deschiderea unei francize Maison des Crepes este nevoie de o investiție inițială ce pornește de la 50.000 de euro (aport propriu), plata taxei de intrare în franciză, ce pornește de la 12.500 de euro. Redevența lunară pentru franciza Maison des Crepes este de 4,5%, iar contribuția lunară pentru marketing este de 1,5%.

Franciza Maison des Crepes - 30 de restaurante în 3 ani

“În ultimii trei ani la Franchwise, ne-am focusat pe antreprenorii români care pot construi business-uri sustenabile și cu care putem scala, prin franciză, la nivel regional, și dezvolta rețele puternice. Franciza înseamnă antreprenoriat colaborativ și noi căutăm acei antreprenori (francizori) care sunt deschiși să împartă cu francizații lor din rezultate și performanțe. Ne-am alăturat proiectului Maison des Crepes din dorința de a construi împreună o rețea națională cu 30 de locații în următorii 3 ani. Ca și profil de francizați, am atras oameni pasionați de produsul Maison des Crepes și care își doresc dezvoltarea de business pe termen lung, business-uri de familie în care să fie prezenți zi de zi. Priceperea în operarea business-ului în zona de Horeca se învață și aici, la Academia de Training de la Maison des Crepes Piața Romană, care ne ajută în instruirea partenerilor francizați și deschiderea locațiilor. Am semnat francize la București, Ploiești, Iași și suntem în discuții avansate la Brașov. Ne-am bucurat și de deschiderea dezvoltatorilor de proiecte comerciale și/sau proprietarilor de locații stradale, aflați în căutarea de parteneriate pe termen lung și care să reziste în timp, indiferent de context,” a declarat Raluca Voicu, Managing Partner Franchwise, partener consultant în expansiunea Maison des Crepes în franciză, în România.

În plus, partenerii francizați vor primi sprijin și pe partea de comunicare și marketing, vor beneficia de campanii naționale și de consultanță pentru tot ceea ce ține de strategia și planul de promovare.

Planurile de dezvoltare ale celor doi mari parteneri implicați în acest business, Maison des Crepes și City Grill prevăd deshiderea a 30 de noi restaurante pe parcursul următorilor 3 ani.

Conceptul Maison des Crepes se distinge prin design-ul chic al locației, prin ambianță și preparate spectaculoase, care asigură o experiență culinară completă și remarcabilă. Zecile de combinații de crepes și pancakes, sărate sau dulci, sunt asociate impecabil cu o selecție de produse complementare, produse gluten free, dar și vegane, chiar și baby friendly.