Pentru acest eveniment, care are loc între 31 august și 30 septembrie 2020, sunt disponibile 20.000 de rezervări.
Unul dintre cele mai afectate sectoare de criza pandemică este HoReCa, care a suferit pierderi semnificative. Pe de o parte, capacitatea mult mai redusă a restaurantelor a scăzut vânzările, unele locuri având disponibilitate de aproximativ 25% din întreg numărul de locuri destinate clienților.
Pe de altă parte, clienții sunt mult mai precauți și preferă să evite locurile publice de petrecere a timpului liber, mai ales prin prisma știrilor despre nerespectarea distanțării sociale în locuri și zone deja consacrate cu public numeros.
Participanții ialoc Fest pot accesa reducerile și ofertele doar prin intermediul aplicației ialoc, informațiile complete fiind disponibile pe www.ialocfest.ro.
Campania vizează pe de o parte redobândirea încrederii de a experimenta gusturi urbane prin vizita la un restaurant de către public, dar și promovarea restaurantelor ca destinații, mai ales că o parte semnificativă dintre locurile participante la ialoc Fest au bucătării internaționale atipice, care oferă adevărate călătorii gastronomice.
Reducerile oferite de restaurante sunt disponibile pentru mai multe momente ale zilei, astfel încât un utilizator poate experimenta mai multe destinații gastronomice, începând chiar cu primul moment al zilei.
“Încă de la începutul stării de criză, am încercat să găsim soluții ca toate aceste afaceri creative care ne aduc bucurie prin experiențe culinare să se poată menține, implicând utilizatorii aplicației ialoc în susținerea lor, prin campanii dedicate. După ce perioada de carantină a trecut și noile reglementări au redus semnificativ numărul de locuri și au închis unele restaurante, neavând zonă de terasă, am continuat susținerea lor, iar acum, când un nou val de relaxări a fost oferit de guvern, completăm experiența utilizatorului de a ieși în oraș cu o serie de reduceri și oferte speciale la restaurantele partenere ialoc Fest. Știm că există această nesiguranță dată de participarea în spațiile publice în condiții de criză pandemică, însă partenerii noștri oferă experiențe culinare în deplină siguranță, în primul rând pentru că au înțeles că respectarea tuturor regulilor de distanțare socială și igienă sporită aduc mai mult public,” a explicat Cosmin Măgureanu, CEO și co-fondator ialoc.
Lista completă de restaurante din București este disponibilă aici, în timp ce lista restaurantelor participante din Brașov este disponibilă aici.
ialoc este o suită de aplicații dedicate generării (ialoc, ialoc.ro) și procesării (ialoc Business) rezervărilor în oraș. Folosind ialoc, utilizatorii pot să rezerve o masa în peste 2,000 de localuri din 8 orașe din România (București, Brașov, Iași, Sibiu, Timișoara, Cluj, Arad, Constanța) și să anuleze o rezervare fără a suna localul.
De asemenea, prin intermediul aplicației, utilizatorii au posibilitatea listării localurilor favorite pentru a le găsi mai ușor, dar și să vadă toate rezervările pe care le-au făcut de la prima instalare a aplicației.
ialoc a fost înființat în 2017 ca o soluție digitală de management al rezervărilor, dar foarte rapid s-a dezvoltat într-un tool de marketing pentru restaurante și un discovery app pentru oamenii în căutarea unor noi locuri în care să iasă.
În prezent, din 2019 ialoc a devenit partner TripAdvisor prin integrarea directă cu aceștia ce permite turiștilor sa rezerve o masă direct din aplicația Tripadvisor prin ialoc.