Noile abonamamente oferă ocazia fiecărui client de a-și seta propriul stil de lucru, oferind alternative de la o zi pe săptămână până la abonamente de rezidenți permanent.

Ele oferă acces în orice spațiu Impact Hub local sau din rețeaua globală, și posibilitatea de a încerca experiențele pe care le dezvoltăm, de la zone de lucru, la conectare, socializare, evenimente și inspirație.

”Pandemia a schimbat culturile organizaționale a celor mai multe companii, fie că ele sunt mici sau mari. Birourile nu mai pot fi doar niște locații fizice unde mergi să muncești, ele trebuie să devină noduri de dezvoltare atât pentru business cât si pentru angajați. Impact Hub dezvoltă astfel de soluții de 10 ani și probabil că acesta este unul din motivele pentru care anul acesta comunitatea Impact Hub a reușit să crească cu aproape 100% față de începutul anului. Colaborările începute în 2021 atât cu organizații mici sau corporații au avut câteva lucruri esențiale în comun: eficientizarea costurilor cu suprafața de birou ocupată, îmbunătățirea experienței personale pentru propriile echipe prin access la elemente de colaborare, socializare, inspirație, medii sănătoase de întâlnire care să fie disponibile atunci cand este nevoie de ele în dimensiunea în care este nevoie”, spune Vlad Craioveanu, Managing Partner Impact Hub Bucharest.

Pentru spațiile comune de coworking, membrii comunității Impact Hub și noii clienți pot beneficia acum de abonamente pe zile care permit o libertatea mai mare în ceea ce privește accesul, spre deosebire de abonamentele anterioare tarifate pe numărul de ore.

Noile abonamente oferă acces nelimitat pentru o zi întreagă, o zi pe săptămână, două zile pe săptămână, trei zile pe săptămână sau acces nelimitat lunar. Costurile pleacă de la 20 Euro + TVA pentru Day Pass și ajung la 290 Euro + TVA pentru accesul nelimitat.

Accesul în comunitatea Impact Hub vine la pachet cu acces la evenimente de învățare prin sesiuni de consultanță în business one-to-one, cadre de inspirație cu invitați externi, diverse ocazii de socializare și conectare, precum și servicii de wellbeing, cum ar fi masaj pentru corectarea posturii.

Canalele de comunicare digitale, dar și aplicația Hubber dedicată membrilor facilitează conectarea și completează digital experiența din hub.

”Parte importantă din strategia noastră de Community Building o reprezintă crearea de experiențe de conectare și interacțiune între membri pornind de la interesele acestora. În medie, un membru se conectează cu alte 2 persoane cu specializare diferită și petrece aproximativ 4 ore în fiecare lună oferind sprijin în comunitate. Participarea crescută la evenimentele de comunitate, fie că sunt de inspirație, socializare sau de învățare, demonstrează că rolul unui spațiu de cowork nu mai este doar despre munca efectivă ci și despre nevoia de dezvoltare și cunoaștere.” - Camelia Tiu – Community Manager Impact Hub Bucharest.

Pentru cei care aleg un abonament cu acces nelimitat, primesc automat și un upgrade al spațiului de lucru. Un birou adaptabil pe înălțime îi ajută să mențină o poziție corectă, dar și să schimbe modul de lucru atunci când simt nevoia de lucru din picioare.