Strategia „Go to Market” înseamnă tot acel cumul de elemente pe care să le iei în calcul atunci când pornești o nouă afacere și când vrei să intri pe o piață nouă. Pe măsură ce o mulțime de afaceri s-au digitalizat și au intrat în ecommerce, ele trebuie să ia în calcul rigorile unei noi piețe.

În acest nou episod al masterclass-ului „Commerce School of the Future” oferit de către VTEX am vrut să aflăm despre această strategie, dar și despre un concept care poate părea străin multora. Adică project managemenjt as a Service. Acesta din urmă înseamnă să externalizezi către o echipă de specialiști diferite părți ale procesului tău de business, fie că vorbim de lansarea unei noi piețe sau de strategii noi de marketing.

În acest nou episod al masterclass-ului am discutat cu Cristi Movilă, Growth Leader VTEX, și cu Alina Cazacu, fondator și Digital Transformation Expert la Digital Kitchen.

Cristi Movilă conduce business-ul VTEX în Europa Centrală și de Est și nu numai. Cu el v-ați putut întâlni în episoadele anterioare ale masterclass-ului.

Alina Cazacu are 14 ani de experiență în ecommerce, online publishing și online marketing. A lucrat anterior ca senior manager la Deutsche Telekom și PRO TV, dar și în domeniul consultanței de business la AT Kearney.

Are expertiză în metodologiile de dezvoltare pentru startup-uri, precum lean startup, value proposition, business model canvas sau design sprint. Ajută startup-urile și companiile să atragă finanțări și poate ajuta orice companie să se retransforme prin digitalizare.

Ce afli din masterclass-ul Alinei Cazacu de la Digital Kitchen?

Alina Cazacu se ocupă în cadrul Digital Kitchen cu project management as a service, ajutând companiile cu transformare digitală, cu optimizarea proceselor de business și operațiunilor, digital marketing, finanțări UE și change management.

Dacă vorbim despre Go to Market, Digital Kitchen te poate ajuta pentru a te dezvolta mai bine și a înțelege mai bine piața. Iată câteva lucruri pe care le vei afla din cadrul masterclass-ului din seria „Commerce School of the Future”.

  • Ce întrebări să-ți pui înainte de orice proiect.
  • Ai nevoie de un customer service mai bun?
  • Ai nevoie de o schimbare a operațiunilor?
  • Câte dintre deciziile tale sunt luate bazate pe datele pe care le ai despre business?
  • Testezi atunci când implementezi ceva?
  • Știi ce funcționează mai bine? Facebook Ads sau Google Ads?
  • Ecosistemul de ecommerce din România - ce să folosești și unde te încadrezi.
  • Cum poți să faci alegerile logistice și de servicii cele mai bune.
  • Cum dai drumul unui proiect nou și cum alegi platformele?
  • Cum arată o organigramă corectă în ecommerce?
  • Când ar trebui să externalizezi în afacerea ta.
  • Zone pe care le poți externaliza mereu.
  • Ce poți face prin project management as a service și la ce proiecte se aplică?
  • Cum funcționează serviciile de project management externalizat?
  • Cum arată implementările făcute în procese de new business, operațiuni sau digital marketing prin project management as a service.