Aflat la a doua ediție, dotCommerce Digital Forum are loc pe 11 iunie la Terra Events Hall, unde va aduce împreună peste 350 de participanți implicați activ în retailul digital. Aceștia vor avea acces la conținut premium și insight-uri despre tendințele momentului de la lideri din industrie, precum și de momente de sesiuni de networking și momente de relaxare care susțin dezvoltarea de noi conexiuni de afaceri.

La fel ca în ediția anterioară, evenimentul se cristalizează în jurul inovației și performanței în eCommerce. Ediția din această vară adresează subiectul din perspectiva tranziției de la start-up la scale-up și gestionarea schimbărilor într-o manieră agilă și eficientă.

Astfel, agenda evenimentului include dezbateri despre optimizarea experienței în platforma de vânzare, prin automatizări și soluții complementare care susțin conversia, ca fundație pe care se poate construi strategia de scalare, despre integrarea soluțiilor bazate pe AI, loializare și viziunea care alimentează creșterea.

“dotCommerce by MerchantPro rămâne un eveniment al cărui scop este să reunească magazine online de dimensiuni medii, interesate de strategii inovatoare de dezvoltare, cu soluții și companii ce pot susține scalarea afacerilor lor. Inițiativa se distinge prin concentrarea pe oferirea de know-how relevant, care să permită participanților să construiască o viziune de business solidă, evitând promisiunile de succes rapid și orientându-se către teme legate de inovație, noile tehnologii, leadership, parteneriate strategice și performanță în afaceri” -spune Arthur Radulescu, CEO MerchantPro.

Conținut de elită, prezentatori de renume și oportunități unice de networking

dotCommerce Digital Forum 2024 este conceput pentru a aborda problemele actuale ale magazinelor online și pentru a explora tendințe, strategii de creștere și soluții de finanțare, automatizare și optimizare a afacerilor. Evenimentul pune accent pe discuții despre provocările curente din eCommerce, inovații tehnologice și tendințe emergente, îmbunătățirea experienței de cumpărare și a conversiei, precum și pe dezbateri despre scalarea în eCommerce-ului, investiții necesare și strategii eficiente.

Astfel, participanții la eveniment vor avea ocazia să interacționeze cu reprezentanți ai magazinelor online și ai altor business-uri online reputate. Vorbitori precum Iulian Stanciu (eMag), Marius Ghenea (Catalyst România), Dumitru Nancu (FNGCIMM) și reprezentanți din partea TheMarketer, FAN Courier, PayPo, MTH Digital, PayU, Aqurate, tbi bank, Gun Media, Rosistem și nu numai vor dezbate soluțiile necesare pentru scalare optimizată a unei afaceri online.

DotCommerce Digital Forum include oportunități de networking și sesiuni de discuții aplicate și în zona Expo, unde participanții pot interacționa direct cu furnizorii de soluții, dar și în contextul momentelor de relaxare și al dotCommerce Cocktail Party & Networking, care marchează încheierea evenimentului.

Evenimentul, dotCommerce Digital Forum, are loc pe 11 iunie 2024, la Terra Events Hall. Detalii și biletele sunt disponibile pe pagina oficială a evenimentului, www.dotcommerce.ro, cu prețuri early bird, valabile până pe 10 mai, începând de la 59 euro.

Evenimentul este organizat de MerchantPro, platforma SaaS de eCommerce folosită de aproape 2000 de magazine online locale active și este susținut de partenerul principal TheMarketer, precum și de PayPo, Aqurate, tbi bank, Gun Media, MTH Digital, Mokka, Dr. SEO, leanpay, Rosistem, FAN Courier, AltExpress, Netopia Payments.

MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din eCommerce din România și Europa, prin funcționalități competitive de eCommerce, servicii profesioniste de suport și soluții personalizate, adaptate necesităților specific de dezvoltare.

Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, peste 5.000 magazine online utilizându-i funcționalitățile în cei peste 15 ani de prezență pe piață. În ultimii doi ani, MerchantPro și-a consolidat prezența pe piața internă și internațională, cu peste 2000 de magazine active în România, și un număr în creștere continuă pe piața din Vestul, respectiv sud-estul Europei.