Primăria Sectorului 3 pune la dispoziția cetățenilor acest serviciu atât pe site-ul instituției, cât și printr-o aplicație mobilă gratuită. Aplicația este disponibilă pentru toți posesorii de dispozitive mobile (tabletă, smartphone), indiferent de sistemul de operare folosit (android sau iOS).

După instalarea aplicației pe dispozitivele mobile sau utilizând componenta web afișată pe site-ul instituției, cetățenii Sectorului 3 își vor crea un cont cu ajutorul căruia vor putea transmite sesizări către primărie, urmând să primească notificări automate sub formă de mesaje de poștă electronică la înregistrarea și la rezolvarea sesizării.

Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.

Aici poate fi accesată aplicația web.

Aplicația permite monitorizarea și optimizarea performanței la nivelul compartimentelor de specialitate, la nivelul funcționarilor implicați în activitatea de rezolvare a solicitărilor, dar și a operatorilor economici subcontractați pentru prestarea serviciilor de salubrizare, întreținere a străzilor sau efectuare de lucrări în spații publice.

Descarcă de aici aplicația pentru Android.