ICEE Fest, alături de start-up.ro, organizează și anul acesta competiția de pitching pentru startup-uri 200 Seconds of Fame. Aceasta se va desfășura în a doua zi a unuia dintre cele mai importante evenimente de online și digital din sud-estul Europei. Startup-urile care vor să se înscrie trebuie să fi trecut de faza de idee, să aibă măcar un MVP demonstrabil și să poată participa la eveniment.
Ce trebuie să trimiți? Un scurt pitch al startup-ului, componența echipei și, de preferință, o prezentare a produsului sau serviciului la care lucrezi. Echipele care au participat anul trecut la 200 Seconds of Fame nu mai au voie să se înscrie și anul acesta (dacă e același produs).
Prin participarea la 200 Seconds of Fame, powered by start-up.ro, startup-urile pot să ia legătura cu investitorii din juriu, iar câștigătorii au ocazia să treacă la un nou nivel. Înscrierile se fac pe adresa de mail [email protected].
În 2016, câștigătorii votului popular au fost cei de la Woogie, care, după un an, tocmai ce și-au lansat o campanie de crowdfunding. Planable a câștigat votul juriului. Între timp au fost în Statele Unite pentru a găsi investiție, și-au dezvoltat produsul și urmăresc o primă rundă de investiții.
200 Seconds of Fame - juriul de investitori și antreprenori
Juriul care va decide proiectele câștigătoare la 200 Seconds of Fame va fi format din antreprenori cu experiență, investitori și oameni care administrează fonduri și acceleratoare pentru startup-uri. Așadar, e ocazia ta să te expui în fața lor și să le câștigi încrederea.
Juriul va fi format din Radu Georgescu, fondator Gecad Ventures și antreprenori în serie, Emi Gal, fondator și CEO al Brainient, companie pe care a vândut-o către compania britanică Teads, Dan Sturza (investment manager la acceleratorul Spherik din Cluj-Napoca), Rasa Strumskyte (Chief Marketing Officer al hub-ului Talent Garden), Daniel Rosner (Operations Manager la Tech Lounge), Casper Smeets (Program Director Digital Health Accelerator Rockstart), Leon Emirali (CEO al Crest), Dario Mazzella (Project Manager Meta Group), Eugene Borukhovich (Global Head of Digital Health & Innovation at Bayer) și George Carey-Simos (Cofondator și COO ar We Are Social Media).
Echipa câștigătoare va fi stabilită de către publicul din sală, prin intermediul aplicației ICEE Fest, în timp ce juriul va acorda mențiunea specială. După fiecare prezentare, juriul va pune întrebări și va oferi feedback startup-urilor participante, esențial pentru ca fondatorii să știe cum să dezvolte pe viitor afacerea lor.
Programul pentru cei interesați de startup-uri începe cu un workshop susținut de George Carey-Simos (We Are Social Media) care va vorbi despre tehnicile de growth hacking pentru startup-uri, iar apoi, pe scena principală, urmează dezbaterea “CEE The Future: What it takes to make it globally” în care vei afla de la antreprenori și investitori cum poți să pleci din Europa de Est și să ajungi influent la nivel mondial. Seara va începe 200 Seconds of Fame, deschis cu un interviu pe scenă alături de Radu Georgescu.
Ofertă specială start-up.ro
Startup-urile care vor să expună în cadrul ICEE Fest pot să-ți achiziționeze un stand care le permite să aibă acces la cei peste 3.500 de participanți și cei peste 30 de investitori care vor veni la București. Participarea la 200 Seconds of Fame nu garantează și standul, dar ai o ofertă specială dacă te înscrii și ești acceptat în competiția startup-urilor de la ICEE Fest - 500 de euro. Dacă ai văzut anunțul privind standul aici, ai o ofertă specială powered by start-up.ro - 600 de euro pentru a expune cu startup-ul tău la ICEE Fest. Ca să achiziționezi un stand, poți intra la acest link de pe site-ul iceefest.com.
Cei care vor să vadă cele mai interesante startup-uri din România la 200 Seconds of Fame vor beneficia de bilete speciale pentru ICEE Fest. Prețul este de 50 de euro și permite accesul în ziua a doua de ICEE Fest după ora 14. Biletele pot fi achiziționate de aici.
Viața după 200 Seconds of Fame
Câștigătorii de anul trecut, Woogie, s-au mutat între timp la Londra și au lansat de curând o campanie de crowdfunding pentru roboțelul care are grijă de copiii care vorbesc engleză. Proiectul de pe Indiegogo a strâns o parte din sumă deja și e încă în timpul campaniei.
“Am participat la prima ediție a acceleratorului Startupbootcamp IoT care a durat patru luni. Am adus produsul într-un punct stabil, în care putem scala la prima injecție de capital”, povestește Oana Korda, cofondator al Woogie. După 200 Seconds of Fame și acceptarea la Startuptoocamp IoT la Londra, mutarea în Marea Britanie a fost pozitivă pentru Woogie. “Am deschis primele discuții de investment și ne-am mărit rețeaua de parteneri relevanți în direcții diverse, cum ar fi conținut, hardware, producție, design, educație. Personalitatea lui Woogie e scrisă acum de un standup artist de copii din Marea Britanie”, spune Korda.
Cum arată viitorul pentru Woogie? Vor să-l lanseze pe piața internațională după campania de crowdfunding și să producă primele 1.500 de bucăți. La 200 Seconds of Fame powered by start-up.ro, Bogdan Coman, cofondator al Woogie va povesti experiența acestui an celor prezenți în sală.
Am deschis primele discuții de investment și ne-am mărit rețeaua de parteneri relevanți în direcții diverse, cum ar fi conținut, hardware, producție, design, educație. Personalitatea lui Woogie e scrisă acum de un standup artist de copii din Marea Britanie
Planable a câștigat anul trecut votul juriului la 200 Seconds of Fame. Între timp, fondatorii au avut o experiență în Silicon Valley, unde s-au dus pentru a descoperi posibili parteneri, agenții care să le testeze produsul destinat administrării conturilor de social media ale brandurilor. De asemenea, Planable caută să atragă o investiție pentru dezvoltarea produsului.
Hai la 200 Seconds of Fame! Trimite-ne pitch-ul tău pe [email protected].
Mai jos poți vedea cum a fost anul trecut la ICEE Fest.