Compania are disponibile și o serie de joburi în IT și caută să recruteze 50 de angajați în următoarele 6 luni, în mare parte ingineri de software și ingineri de date. Echipa din București va fi o unitate independentă de dezvoltare ce se va concentra asupra domeniilor de bază ale Taxify precum algoritmi de rutare, hărți, geolocație și știința datelor.
„Hărțile reprezintă una din cele mai importante caracteristici ce sunt vizualizate în aplicațiile de ride-hailing, 95% din experiența cu aplicația pentru utilizatorul final fiind dictată de acestea. Este important pentru noi să avem cei mai buni oameni din lume care să lucreze la acest aspect - în acest sens, Bucureștiul este un adevărat centru tehnologic european”, spune Rain Johanson, Directorul de Inginerie al Taxify.
Taxify a anunțat recent atingerea numărului de 10 milioane de utilizatori pe platformă la nivel global, din care aproximativ 5 milioane numai în Africa. Mai mult de 500.000 de șoferi parteneri din întreaga lume utilizează Taxify pentru a câștiga un venit suplimentar. Numărul de călătorii a crescut de 10 ori anul trecut comparativ cu cel precedent, făcând din Taxify cea mai rapidă platformă de ride-hailing din lume.
Compania are în prezent aproximativ 500 de angajați la nivel global, cel mai mare birou de peste 200 de persoane fiind în Tallinn, Estonia, unde a fost înființată compania. Cu toate acestea, biroul din București are potențialul de a deveni unul dintre cele mai mari sedii Taxify din lume. Acesta se află în prezent în zona Eroilor, oferind un mediu propice pentru angajați. La sfârșitul anului 2017, Taxify anunța că se exinde la Cluj, unde exista o cerere mare pe piață.
Taxify este o platformă europeană de ride-hailing. Moddelul său de afaceri aduce beneficii atât șoferilor parteneri, cărora li se reține un comision mai mic pentru utilizarea aplicației, cât și pasagerilor care ajung să plătească mai puțin pentru călătoria lor. Inițial, principala diferență dintre Taxify și Uber ținea de fiscalizarea serviciilor, dar începând din anul acesta Taxify cere șoferilor parteneri să aibă firme sau PFA-uri.
În altă ordine de idei, compania a făcut o listă cu ce au uitat românii în mașinile Taxify.