Bugetul alocat de români pentru achiziția unei trotinete electrice este în creștere, consumatorii fiind dispuși să cheltuiască, în medie, 2.000 de lei, potrivit datelor evoMAG.
”Cererea mare și în continuă creștere pentru trotinetele electrice a făcut ca acestea să fie produsele cu cea mai mare ascensiune a vânzărilor în ultimul an. De aici și interesul nostru de a-i aduce împreună, pe evoMAG.ro, pe toți furnizorii și producătorii de trotinete electrice prezenți pe piața din România, reușind astfel să le oferim clienților cea mai mare și diversă gamă de trotinete electrice din România”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Evoluția este cu atât mai importantă cu cât trotinetele electrice au fost introduse în portofoliu începând cu jumătatea anului trecut, alături de biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice, inaugurând practic categoria de „vehicule electrice”.
Cât privește profilul clienților pentru trotinetele electrice, acestea sunt achiziționate cu precădere de bărbați (reprezentând 80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani, care fie sunt pasionați de mișcare și activități în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomerația din marile orașe și să economisească timp în trafic.
În mod obișnuit, clienții care își doresc o trotinetă electrică încep prin a achiziționa produse mai ieftine, vehiculele electrice reprezentând o categorie de produse relativ nou introdusă pe piața din România.
Astfel, clienții optează inițial pentru un model dintr-o categorie de preț mai scăzut, pentru că își doresc să beneficieze de avantajele pe care le oferă o trotinetă electrică, precum ușurință în deplasare și manevrabilitate, rapiditate, autonomie, însă nu sunt dispuși la investiții mai mari.
Ulterior achiziționează trotinete electrice mai scumpe, care oferă autonomie mai mare, sunt mai confortabile și mai ușoare.
De ce țin cont românii atunci când achiziționează o trotinetă electrică:
- Autonomia trotinetei,
- Dimensiunea acesteia,
- Design,
- Cât de rapid accelerează,
- Puterea motorului,
- Frâne,
- Timpul de încărcare
- Dotări (claxon, oglinzi, lumini).
Trotinetele electrice – soluție pentru creșterea afacerilor
Trotinetele electrice, prin beneficiile pe care le oferă, odată cu folosirea lor, au devenit o opțiune demnă de luat în calcul de tot mai multe business-uri. Astfel, companii care activează în domenii precum food delivery, logistică, sau companiile care investesc în instrumente de creștere a productivității angajaților etc. au început să caute noi resurse pentru creșterea afacerilor, punând un accent tot mai mare pe mobilitate.
Avantajele utilizării trotinetelor electrice pentru business-urile de food delivery:
- Autonomia (4-10 ore) și timpul redus de încărcare
- Ușurință în manevrabilitate
- Dimensiune și greutate reduse
- Costuri foarte mici (4 – 6 lei per watt)
- Amortizarea trotinetei în prima lună de livrări
Beneficii pentru angajați:
- Deplasare ușoară și rapidă între întâlniri
- Deplasare rapidă de acasă până la birou și invers
- Economisirea timpului petrecut în trafic
- Nu necesită loc de parcare
- Mijloc de transport ecologic
Avantajele utilizării trotinetelor electrice în depozitele mari:
- Deplasare ușoară și rapidă
- Utile pentru depozite > 1000 m2
- Costuri foarte mici
- Ușurință în folosire
- Dimensiuni reduse
- Creșterea productivității
Test drive de trotinete electrice la evoMAG
evoMAG pune la dispoziția clienților și posibilitatea testării trotinetelor electrice, fiind singurul magazin online din România care oferă acest lucru. Astfel, trotinetele electrice pot fi testate la showroom-ul evoMAG din Splaiul Unirii, nr. 257 – 259.
De asemenea, evoMAG pune la dispoziția clienților service dedicat pentru repararea trotinetelor.