Google e un canal important pentru toți comercianții care vor să aibă o performanță bună de Black Friday 2019 și nu numai. Clienții caută de multe ori produsele online, iar apoi aleg oferta cea mai bună găsită după un search.
Google a publicat un ghid de retail pentru Sărbătorile din 2019, care poate fi aplicat și pentru Black Friday 2019 de către orice magazin online. Deși fiecare alege metode proprii, unele lucruri funcționează mereu.
Black Friday 2019 - cât se cumpără din noiembrie în decembrie?
853 de miliarde de dolari a fost valoarea comerțului cu amănuntul de Sărbători în 2018, iar vânzările prin comerț electronic au avut cea mai mare
creștere din ultimul deceniu, de 18,4% de la an la an.
• 56% din timpul alocat cumpărăturilor a fost petrecut online
• 53% din achizițiile raportate de către cumpărători au fost făcute online
Black Friday și Sărbători - Nu este niciodată prea devreme să începeți planificarea
• Căutările de tipul „cadouri pentru” și „cadouri de la” încep să crească din ultima
săptămână a lunii octombrie
• Căutările mobile pentru 'Cadou(uri)' + '___ de ___ ani' au crescut cu 75% în ultimii 2 ani
• Indiferent dacă clienții cumpără în magazine sau online, 67% din cumpărăturile de sărbători sunt deja planificate dinainte de achiziție
- 77% din cumpărători spun că renunță în mod regulat sau ocazional la coșul de cumpărături atunci când fac cumpărături online.
- 81% din cumpărătorii din perioada sărbătorilor, care au utilizat Google, erau în căutarea informațiilor despre marcă și produs.
- 48% din cumpărători sunt deschiși la ideea de a cumpăra de la comercianți noi în perioada de sărbători, iar în sezonul de sărbători din 2018, 30% dintre aceștia au și ales această opțiune.
Google For Retail - Guide by Vlad Andriescu on Scribd