Compania românească Blue Lagoon Clean, ce oferă servicii ecologice de curățare și dezinfectare a hainelor și covoarelor, precum și serviciul de colectare și livrare a acestora în mod gratuit, lansează un serviciu adiacent: livrarea la domiciliu a cumpărăturilor, direct la ușa clienților săi.
Această soluție reprezintă o modalitate de susținere a business-ului și de păstrare a celor 40 de angajați în aceste momente foarte grele.
Întrucât România trece printr-o perioadă extrem de dificilă, în care autoizolarea la domiciliu este cea mai bună variantă împotriva răspândirii epidemiei de Coronavirus, echipa Blue Lagoon Clean furnizează un serviciu adiacent prin care încearcă să ajute cât mai mulți români, fie că sunt tineri sau vârstnici.
Așadar, în paralel cu serviciul de Colectare și Livrare Gratuită a hainelor, echipa Blue Lagoon Clean va prelua și comenzi pentru livrarea de produse alimentare, de îngrijire și alte tipuri de articole de primă necesitate, pentru locuitorii din București și județul Ilfov, zone în care compania își desfășoară operațiunile.
Blue Lagoon Clean își menține angajamentul cu privire la regulile și măsurile de siguranță emise de autorități, astfel că angajații care deservesc serviciul de Colectare & Livrare Gratuită, precum și cel de livrare la domiciliu a cumpărăturilor, direct la ușa clienților, au la dispoziție materiale dezinfectante atât pentru ei, cât și pentru mașini.
O serie de măsuri obligatorii au fost luate: lipsa contactului direct cu clientul, păstrarea unei distante minime de 1 m, dezinfectarea mâinilor, evitarea discuțiilor amicale și limitarea acestora la strictul necesar.
La Blue Lagoon Clean, procesul de curățare și dezinfectare a hainelor se face atât prin detergenții care au aviz din partea Ministerului Sănătății, cât și prin procesul de călcare și uscare profesională. Dezinfectarea hainelor se face prin caracterul biocid al detergenților.