NO.MAD Talks aduce primul eveniment offline de după ieșirea din starea de urgență – NO.MAD Outdoor Camp, o tabără de trei zile dedicată atât freelancerilor, cât și antreprenorilor, soloprenorilor și, în general, celor care își doresc să fie creativi dar și eficienți, să aibă relații mai bune cu clienții și să comunice mai bine.
NO.MAD Outdoor Camp va fi o experiență ce îi va ajuta pe participanți să își regândească business-ul sau activitatea de freelancer, iar pe durata cursurilor vor parcurge toate etapele dezvoltării unui proiect, de la brief la creație și implementare.
Cei înscriși vor lucra de la început până la final în echipe, pe studii de caz reale ale antreprenorilor înscriși în Kind Market, platforma de schimb de servicii între antreprenori și freelanceri dezvoltată de NO.MAD Talks iar la final vor înțelege mai bine ce reprezintă o strategie, ce înseamnă un concept creativ, cum să faci storytelling pe social media, cum să-ți gândești vizualurile și conținutul video și cum să dezvolți un proiect de la zero.
Tematici abordate în cadrul cursurilor
Alain Gavriluțiu, copywriter cu 15 ani experiență, va trece cu participanții prin toate procesele mentale și creative ale unui proiect pornit de la zero. În cele nouă ore de curs, un demers de marketing va fi împărțit în etape din punct de vedere al creației, de la brief și identificarea nevoilor, la research și poziționare în contextul pieței, până la creație și trasarea strategiei, storytelling, fine tuning și prezentare.
Iunieta Sandu, fondatoarea evenimentelor NO.MAD Talks, cu 9 ani de experiență în comunicare, va susține un atelier despre cum să scrii povești pe paginile tale de social media, explicând care este structura unei povești, care sunt tehnicile de scris potrivite, cum poate fi folosită povestea ca modalitate de vânzare, pentru construirea unui brand personal sau pentru a atrage noi clienți.
Anca Spiridon, PR freelancer de 8 ani, va ține un curs de media pitching, în urma căruia participanții vor afla cum să își prezinte povestea către presa relevantă pentru a se asigura că ajunge la publicul potrivit. Se vor discuta aspecte ca autenticitatea și sinceritatea în abordare, care sunt elementele diferențiatoare ale fiecărui proiect, cum intri în contact cu oamenii potriviți și cum se construiesc și se mențin parteneriatele de durată.
Mișu Ionescu, specialist în cinematografie și realizator atât descurtmetraje premiate, cât și de proiecte comerciale se va folosi de practica sa de cineast și specialist în video, alături de cercetările de doctorat în care abordează psihodinamica culorilor în cinematografie pentru a prezenta tehnicile de luat în considerare pentru ca un vizual sau un video să fie corecte, să aibă congruență și să spună concis povestea brand-ului.
Tabăra le propune celor înscriși nu doar cursuri, dar și exerciții de lucru în echipă pe toate etapele unui proiect de marketing și networking relaxat. Toate detaliile despre program, costuri și înscrieri se găsesc pe site-ul NO.MAD Talks.