Cu ajutorul ialoc ToGo, orice restaurant poate avea un drive thru virtual, prin care să crească numărul de comenzi ale clienților. Pentru că pandemia se prelungește, iar restaurantele nu au foarte multe locuri disponibile, iar unele chiar deloc, pentru că nu au o terasă, ialoc s-a adaptat pentru a le ajuta.

Restaurantele pot să-și seteze serviciul ToGo pentru a răspunde nevoilor clienților, dincolo de comenzile pe care le livrează cu flota proprie de mașini sau prin aplicații de livrare precum Glovo sau foodpanda.

„Ca răspuns la criza pandemică prin care trecem, ialoc a dezvoltat un nou modul, ialoc ToGo, care funcționează în regim de take away astfel: clientul poate comanda și ridica mâncarea de la restaurantele listate în modulul ToGo personal, adică direct din restaurant sau prin opțiunea de drive thru virtual. Drive thru virtual înseamnă că împreună cu restaurantul, am ales un punct de staționare unde atunci când clientul este în apropierea restaurantului cu mașina, un chelner îl va aștepta cu pachetul comandat, înainte ca acesta să ajungă la punctul de întâlnire”, explică noul concept Cosmin Măgureanu, co-fondator ialoc.

Pentru clienți conceptul e simplu. Ei trebuie să descarce aplicația ialoc, să acceseze secțiunea ToGo și să comande la restaurantele din aplicație. Ulterior, pornești spre restaurant pe jos sau cu mașina, iar restaurantul e notificat automat când ești în apropiere pentru a-ți aduce pachetul la locul indicat în aplicație.

Spre deosebire de comenzile telefonice, de exemplu, fiecare restaurant poate să-și seteze un loc clar pentru acest "Drive Thru" și primește notificări privind poziția clienților.

„ialoc își propune ca până la final de 2021 să genereze vânzări de peste 860.000 euro, obiectivul pentru decembrie 2021 fiind o medie de 135.000 euro/ lună și 13.000 de comenzi lunare pentru afacerile partenere.Prin ialoc ToGo restaurantele vor economisi până la 236.000 euro, comisioane pe care altfel le-ar fi alocat procesului de delivery, calculat la o medie de 30% comision/ comandă și un bon mediu de 50 lei”, explică noul concept Cosmin Măgureanu, co-fondator ialoc.ro.

Mai mult, calculele sunt făcute pentru un număr de 250 de afaceri partenere la final de 2021 care vor putea avea propriul drive thru virtual, de la care un utilizator să comande în medie de două ori pe lună, devenind un canal nou de vânzare pentru aceștia, însă cu facilități financiare mai mari pentru localuri.

Aplicația ialoc a început 2021 cu atingerea pragului de un milion de oameni așezați la mese în peste 2000 de restaurante din principalele orașe din România: București, Brașov, Iași, Sibiu, Timișoara, Cluj, Arad, Constanța, Bacău, Suceava și Satu Mare.

“2020 a însemnat pentru ialoc o scădere cu 75% a numărului de rezervări începând cu luna martie, însă am reușit să lucrăm mai bine cu partenerii existenți, să le înțelegem nevoile și să îi ajutăm, pe cât posibil, cu simplificarea procedurilor și cu o comunicare mai facilă către public. Sistemul de rezervări al ialoc a ajutat în prima faza a redeschiderilor restaurantelor în iunie, iar apoi am consolidat parteneriatele cu afacerile din horeca. Previzibil, a scăzut și numărul de oameni care au ieșit la masă, de la 4.94 în 2019 la 3.47 în 2020,” explică Cosmin Măgureanu.