”În ciuda tuturor factorilor externi care au îngreunat vânzările în toate domeniile, dar și la nivel global, anul 2022 a venit cu o creștere atât online cât și offline. Estimăm că la final de 2022 vom încheia cu cifra de afaceri de 650.000 lei, față de aproximativ 550.000 a anului anterior, iar pentru 2023 avem obiective mari și frumoase.” a declarat Iulia Ghenea, Co Fondator Ie Clothing, un brand românesc de confecții pentru femei.
Cu o valoare medie a coșului de cumpărături de 3000 - 3500 de lei, tinerele designer au planuri mari de dezvoltare pentru anul următor și estimează o creștere a vânzărilor, datorate lansării pe piața internațională de fashion.
Iulia Ghenea și Emilia Tudoran-Hotescu preconizează că în anul 2023 să crească business-ul și în afara hotarelor și să ajungă la cifra de afaceri de 800.000 lei.
”Noi avem deja comenzi din afara României, de la clienți care fie au găsit site-ul pe net, fie sunt oarecum clienți pasionați de costume tradiționale din anumite țări/regiuni, însă vrem ca expansiunea noastră cross-border să fie susținută de o strategie de vânzare mult mai amplă și să ajungem la un număr cât mai mare de clienți.” a menționat Emilia Tudoran-Hotescu, Co Fondator Ie Clothing.
Printre produsele cel mai cumpărate din magazinul IE Clothing, bluza stilizată se află în topul vânzărilor. Este produsul cel mai extravagant și ușor de inserat în garderoba oricărei femei. Pantalonul este urmatorul produs preferat de clienții IE Clothing, iar accesoriile precum gulere, manșete, diademe sau mănuși sunt produsele ideale atunci când cineva dorește să facă un cadou deosebit pentru o persoană specială.
În ceea ce privește planurile de viitor, tinerele antreprenoare au obiective clare și printre ele se numără o nouă colecție IE Clothing cu produse versatile, din materiale speciale, țesături naturale, lucrate manual și inspirate din portul tradițional românesc.
Antreprenoarele au în plan distribuirea produselor IE Clothing în boutique-uri multibrand și extinderea brandului la nivel internațional, astfel încât produsele lor să ajungă la cât mai multe persoane.
”Din experiența de la începutul anului 2022 de la Expo 2020 Dubai unde am reprezentat România cu produse și workshopuri IE Clothing, am văzut interesul străinilor pentru produse speciale, aprecierea lor pentru lucrurile lucrate manual cu detalii prețioase, realizate cu multă migală. Publicul a apreciat enorm ideea de a promova tradiția și cultura noastră românească și asta ne-a încurajat să ne dorim să fie pe lista noastră de clienți. Acesta este unul dintre motivele pentru care intenționăm să ne extindem internațional cu mai multă forță în 2023. ” a completat Iulia Ghenea.